توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی نقش دشت ریگ بلند کاشان در توفان­های گرد و خاک با استفاده از گل باد وگل طوفان(مطالعه ی موردی:کاشان) دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی نقش دشت ریگ بلند کاشان در توفان­های گرد و خاک با استفاده از گل باد وگل طوفان(مطالعه ی موردی:کاشان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی نقش دشت ریگ بلند کاشان در توفان­های گرد و خاک با استفاده از گل باد وگل طوفان(مطالعه ی موردی:کاشان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی نقش دشت ریگ بلند کاشان در توفان­های گرد و خاک با استفاده از گل باد وگل طوفان(مطالعه ی موردی:کاشان) :



تعداد صفحات:10
چکیده:
کاشان به دلیل همجواری با دشت ریگ بلند، همواره مبتلا به فرسایش بادی و توفان های گرد و خاک بوده است. در این مقاله به منظور شناسایی بادهای توفان زا و فرساینده، داده های بادسنجی کاشان طی یک دوره آماری 34 ساله (1966-1999)، مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت و با استفاده از نرم افزار WRPlot، گل باد سالانه کاشان ترسیم گردید. نتایج تحلیل گل بادهای ترسیم شده نشان داد که جهت بادهای غالب در کاشان، شمال شرقی است و پس از آن بادهای شمال و شمال غربی در رتبه بعدی قرار می گیرند. همچنین با استفاده از این نرم افزار، گل طوفان های سالانه و فصلی کاشان ترسیم گردید. به منظور ترسیم گل طوفان ها، طبق روش فرایبرگر و دین، سرعت آستانه ی فرسایش بادی برابر 12 نات در نظر گرفته شد. در نهایت نتایج حاصل از تحلیل گل بادها نشان داد که جهت غالب بادهای فرساینده، شمال شرق و غرب می باشد و بادهای شمال و شمال غرب، از فراوانی کمتری برخوردار هستند. با توجه به گل طوفان سالانه، مشخص گردید که فراوانی بادهایی که دارای سرعتی کمتر از سرعت آستانه فرسایش بادی هستند، برابر 79/96 درصد می باشد. این مسأله، نشان دهنده این است که بادهای توفان زا و تولیدکننده گرد و خاک، فقط 2/3 درصد از کل بادهای منطقه را شامل می شوند.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir