توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تعیین اولویت فرسایش پذیری واحدهای کاری با استفاده از مدل EPM و نرم افزار ArcGIS (مطالعه موردی: حوضه درخت سنجد) دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تعیین اولویت فرسایش پذیری واحدهای کاری با استفاده از مدل EPM و نرم افزار ArcGIS (مطالعه موردی: حوضه درخت سنجد)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تعیین اولویت فرسایش پذیری واحدهای کاری با استفاده از مدل EPM و نرم افزار ArcGIS (مطالعه موردی: حوضه درخت سنجد)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تعیین اولویت فرسایش پذیری واحدهای کاری با استفاده از مدل EPM و نرم افزار ArcGIS (مطالعه موردی: حوضه درخت سنجد) :



تعداد صفحات:10
چکیده:
نوع بهره برداری از اراضی و واحد های کاری مختلف عامل بسیار مهمی در فرسایش و تولید رسوب حوزه های آبخیز به شمار می رود. به منظور تعیین حساسیت و ارزیابی کمی رسوبدهی حوزه های آبخیز فاقد آمار، استفاده از مدل های تجربی اجتناب ناپذیر است. مدل EPMیکی از مدل های مورد استفاده در ایران می باشد که بعضا مورد ارزیابی قرار گرفته است؛ و نتایج خوبی را بهمراه داشته است. برای اجرای اقدامات حفاظت خاک لازم است تا اثرات عوامل مختلف فرساینده و روند تولید رسوب، شناسایی و اطلاعاتی در مورد نحوه ی فرسایش، شدت تولید رسوب و پراکنش مکانی آن به دست آید. لذا هدف از این تحقیق تعین اولویت فرسایش پذیری و رسوب دهی واحدهای کاری حوزه آبخیز درخت سنجد شهرستان نیشابور می باشد؛ که از این طریق می توان اقدامات مناسب مدیریتی و حفاظتی را پیشاپیش میسر نمود.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir