توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله امکان سنجی برآورد پارامترهای ارزیابی مزرعه در آبیاری جویچه ای با کاربرد دو مدل Winsrfr و NRCS-SURFACE دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله امکان سنجی برآورد پارامترهای ارزیابی مزرعه در آبیاری جویچه ای با کاربرد دو مدل Winsrfr و NRCS-SURFACE  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله امکان سنجی برآورد پارامترهای ارزیابی مزرعه در آبیاری جویچه ای با کاربرد دو مدل Winsrfr و NRCS-SURFACE،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله امکان سنجی برآورد پارامترهای ارزیابی مزرعه در آبیاری جویچه ای با کاربرد دو مدل Winsrfr و NRCS-SURFACE :



تعداد صفحات:10
چکیده:
آبیاری شیاری یکی از قدیمی ترین روش های آبیاری سطحی است. راندمان آبیاری سطحی تحت تأثیر فاکتورهایی نظیر میزان جریان ورودی، خصوصیات نفوذ خاک، طول مزرعه، دور آبیاری، زبری سطحی و شیب مزرعه قرار دارد. به دلیل تغییرات زمانی و مکانی پارامترهای موثر بر آبیاری سطحی استفاده از ابزارهایی که بتواند طرح مناسبی از طراحی آبیاری سطحی را به دست بدهد، اجتناب ناپذیر است. هدف از این تحقیق بررسی عملکرد دو مدل Winsrfr و NRCS-SURFACE در تخمین پارامترهای ارزیابی آبیاری جویچه ای باتوجه به داده های مربوط به مزرعه تحقیقاتی اراضی کشت و صنعت امیرکبیر اهواز است. نتایج این تحقیق نشان داد که مدل NRCS-SURFACE با مقادیر (087,033)=RMSE و (0087,033)=MBE تخمین بهتری از راندمان کاربرد آب و نفوذ عمقی نسبت به مدل Winsrfr باتوجه به داده های اندازه گیری شده داشته است.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir