توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله برآورد حداکثر سیلاب لحظه ای با استفاده از روش های مختلف و انتخاب روش مناسب (مطالعه موردی حوزه آبخیز فریزی بردسکن) دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله برآورد حداکثر سیلاب لحظه ای با استفاده از روش های مختلف و انتخاب روش مناسب (مطالعه موردی حوزه آبخیز فریزی بردسکن)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله برآورد حداکثر سیلاب لحظه ای با استفاده از روش های مختلف و انتخاب روش مناسب (مطالعه موردی حوزه آبخیز فریزی بردسکن)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله برآورد حداکثر سیلاب لحظه ای با استفاده از روش های مختلف و انتخاب روش مناسب (مطالعه موردی حوزه آبخیز فریزی بردسکن) :



تعداد صفحات:10
چکیده:
تخمین مقدار سیلاب با احتمال مشخص در بسیاری از طراحی های مهندسی آب از قبیل طراحی آبگذر، سرریز سدها، پلها و غیره اهمیت فراوانی دارد. معمولاً در کشور ایران طرحهای تامین آب و آبخیزداری اغلب در مناطقی اجرا می شود که یا اندازه گیری دبی رودخانه ای درآن ناحیه صورت نگرفته و یا دارای آمار کافی برای تحلیل فراوانی وقایع نمی باشد. تحقیق حاضر با هدف برآورد حداکثر سیلاب لحظه ای با استفاده از روشهای مختلف و انتخاب بهترین روش در حوزه آبخیز فریزی بردسکن به مساحت 80/572 کیلومتر مربع انجام شده است. در این تحقیق به منظور دستیابی به میزان حداکثر سیلاب حوزه از روشهای منحنی پوش سیلاب، کریگر، فولر و ; استفاده گردیده است. از آنجا که روش های تجربی مختلف، نتایج متفاوتی را در برآورد پار امترهای هیدرولوژیکی ارائه می دهد، می بایست برای حوزه های مختلف این روشها به کار رفته و نتایج با هم مقایسه شوند. در این تحقیق با بکار بستن مدل های تجربی متعدد در برآورد حداکثر سیلاب لحظه ای، اقدام به انتخاب روش تجربی مناسب جهت برآورد حداکثر سیلاب لحظه ای زیرحوزه های حوزه فریزی شده است. نتایج حاصل از مطالعه نشان داد که از میان روش های منحنی پوش سیلاب، کریگر، فولر، دیکن و روش انجمن حفاظت خاک امریکا (S.C.S) ، با توجه به وضعییت اقلیمی و توپو گرافی حوزه، روش کریگر منطقه ای جهت برآورد حداکثر سیلاب لحظه ای در این منطقه مناسب می باشد.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir