توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تاثیر قارچ میکوریز آربوسکولار، باکتری سودوموناس پوتیدا و اسید هیومیک بر عملکرد و کلونیزاسیون گیاه لوبیا دارای 5 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تاثیر قارچ میکوریز آربوسکولار، باکتری سودوموناس پوتیدا و اسید هیومیک بر عملکرد و کلونیزاسیون گیاه لوبیا  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تاثیر قارچ میکوریز آربوسکولار، باکتری سودوموناس پوتیدا و اسید هیومیک بر عملکرد و کلونیزاسیون گیاه لوبیا،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تاثیر قارچ میکوریز آربوسکولار، باکتری سودوموناس پوتیدا و اسید هیومیک بر عملکرد و کلونیزاسیون گیاه لوبیا :



تعداد صفحات:5
چکیده:
لوبیا با داشتن حدود 22 درصد پروتئین و 50 تا 60 درصد کربوهیدرات از نظر ارزش غذایی می تواند جایگزین مناسبی برای گوشت باشد. این تحقیق با هدف مقایسه تاثیر قارچ مایکوریزا، باکتری سودوموناس و اسید هیومیک استخر اج شده از ورمی کمپوست بر شاخص های رشد، کلونیزاسیون در گیاه لوبیا انجام شد. بیشترین درصد کلونیزاسیون در تیمار قارچ میکوریز آربوسکولار و استفاده همزمان قارچ میکوریز آربوسکولار، باکتری سودوموناس پوتیدا و اسید هیومیک (درسطح 400 پی پی ام) مشاهده شد. کمترین درصد کلونیزاسیون در تیمار شاهد مشاهده شد که بدون استفاده از قارچ میکوریز آربوسکولار بود. نتایج نشان داد بیشترین وزن تر اندام هوایی، ریشه و وزن دانه در تیمار قارچ*باکتری*اسید هیومیک (سطح 400 پی پی ام) مشاهده شد و همچنین کمترین وزن تر اندام هوایی و ریشه در تیمار شاهد مشاهده گردید. اسید هیومیک موجب افزایش رشد و عملکرد گردید ولی نتایج نشان داد سطح 400 پی پی ام اسید هیومیک بسیار تاثیرگذارتر از سطح 200 پی پی ام می باشد. در نهایت مشخص گردید برای افزایش عملکرد در گیاه لوبیا بهتر است از قارچ میکوریز آربوسکولار، باکتری سودوموناس پوتیدا و اسید هیومیک به صورت همزمان استفاده کرد.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir