توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله سمیت بعضی از آفت کش های رایج مورد استفاده در مزارع گوجه فرنگی علیه( Hymenoptera: Braconidae) Habrobracon hebetor تحت شرایط آزمایشگاهی دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله سمیت بعضی از آفت کش های رایج مورد استفاده در مزارع گوجه فرنگی علیه( Hymenoptera: Braconidae) Habrobracon hebetor تحت شرایط آزمایشگاهی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله سمیت بعضی از آفت کش های رایج مورد استفاده در مزارع گوجه فرنگی علیه( Hymenoptera: Braconidae) Habrobracon hebetor تحت شرایط آزمایشگاهی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله سمیت بعضی از آفت کش های رایج مورد استفاده در مزارع گوجه فرنگی علیه( Hymenoptera: Braconidae) Habrobracon hebetor تحت شرایط آزمایشگاهی :



تعداد صفحات:10
چکیده:
سمیت تعدادی از آفت کش های متداول روی مراحل مختلف رشدی یک عامل کنترل بیولوژیکی،Habrobracon hebetor و (Hymenoptera: (Braconidae و (Say) و نیز پایداری آنها برای زنبورهای بالغ بررسی گردید. مراحل نابالغ پارازیتوئید با روش غوطه وری و بالغین با استفاده از صفحات شیشه ای در معرض آفت کش ها قرار گرفتند. کلرپیریفوس به طور معنی دار درصد خروج حشرات بالغ را در تیمار مرحله لاروی و شفیرگی کاهش داد. سایپرمترین و ایپرودیون+کاربندازیم نیز اثر مضری روی درصد خروج بالغین در تیمار مرحله لاروی داشتند. سایپرمترین و کلرپیریفوس بیشترین سمیت را برای زنبورهای بالغ نشان دادند. آزمایش پایداری نشان داد که حشره کش کلرپیریفوس دارای بیشترین پایداری برای زنبورهای بالغ می باشد.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir