توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی رابطه بین میزان تراکم سن گندم (Eurygaster.integriceps Put) در مزرعه با رطوبت (بارندگی)بعد از ریزش کامل از اماکن زمستان گذران دارای 6 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی رابطه بین میزان تراکم سن گندم (Eurygaster.integriceps Put) در مزرعه با رطوبت (بارندگی)بعد از ریزش کامل از اماکن زمستان گذران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابطه بین میزان تراکم سن گندم (Eurygaster.integriceps Put) در مزرعه با رطوبت (بارندگی)بعد از ریزش کامل از اماکن زمستان گذران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی رابطه بین میزان تراکم سن گندم (Eurygaster.integriceps Put) در مزرعه با رطوبت (بارندگی)بعد از ریزش کامل از اماکن زمستان گذران :



تعداد صفحات:6
چکیده:
به منظور بررسی رابطه میزان تراکم سن گندم با رطوبت (بارندگی)، به مدت دوازده سال(91-80) مناطق آلوده به سن گندم واقع در بخش مرکزی شهرستان روانسر شامل روستاهای قلاین، مهرگان و گرگیدر مورد بررسی قرار گرفتند. در این تحقیق از کادر چوبی به ابعاد 50×50 سانتی متر معادل 25/. مترمربع به عنوان ابزار نمونه برداری از سن مادر استفاده گردید. بدین منظور در روستاهای مذکور 10 مزرعه انتخاب و در هر کدام 10 مرتبه به صورت کاملا تصادفی کادر اندازی (تعداد 40 عدد معادل 10 متر مربع) گردید. تمامی سنهای موجود در کادر پس از شمارش تجزیه وتحلیل شد. نتایج حاصل از تحلیل همبستگی بین مقادیر روزانه رطوبت (بارندگی) و تراکم سن گندم در مزرعه، یک همبستگی بالا (معکوس)و معنی دار در سطح 95 درصد را نشان می دهد. ضریب تبیین (R2) برای مقادیر روزانه رطوبت در زمان نمونه برداری و تراکم سن مادر، 62/3 درصد برآورد گردید.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir