توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی سازگاری و پایداری عملکرد ارقام نرعقیم توتون (Nicotiana tabacum L.) هواخشک در استانهای گلستان و مازندران دارای 5 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی سازگاری و پایداری عملکرد ارقام نرعقیم توتون (Nicotiana tabacum L.) هواخشک در استانهای گلستان و مازندران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی سازگاری و پایداری عملکرد ارقام نرعقیم توتون (Nicotiana tabacum L.) هواخشک در استانهای گلستان و مازندران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی سازگاری و پایداری عملکرد ارقام نرعقیم توتون (Nicotiana tabacum L.) هواخشک در استانهای گلستان و مازندران :



تعداد صفحات:5
چکیده:
آماره های پایداری عملکرد، معیار مطمئن تری برای معرفی ارقام می باشد. در این بررسی ، 2 رقم نرعقیم 03FZ13 و HB4105P و رقم نربارور بارلی 21 در قالب طرح بلوکهای کامل تصادفی در 4 تکرار در استانهای مازندران و گلستان طی سالهای 1387-1388 مورد بررسی قرار گرفتند. تجزیه واریانس مرکب در مازندران نشان داد که بین تیمارها از نظر تعداد، طول و عرض برگ، عملکرد، قیمت و درآمد در سطح احتمال 1 و از نظر ارتفاع بوته در سطح 5 درصد اختلاف معنی دار وجود داشت. در گلستان بین تیمارها از نظر طول و عرض برگ، عملکرد و درآمد در سطح 1 و از نظر قیمت در سطح 5 درصد اختلاف معنیدار وجود داشت. در مقایسه میانگین در مازندران از نظر تعداد، طول و عرض برگ، عملکرد، قیمت و درآمد و در گلستان از نظر طول و عرض برگ، عملکرد، قیمت و درآمد بین دو رقم نرعقیم 03FZ13 و HB4105P مشابهت وجود داشت. با توجه به بالابودن میانگین ژنوتیپ و ضریب تبیین، پایینبودن میانگین مربعات درون ژنوتیپی، ضریب تغییرات ژنوتیپی، اکووالانس ریک، واریانس پایداری شوکلا، انحراف از میانگین مربعات رگرسیون و دارابودن شیب خط رگرسیون نزدیک به 1، رقم HB4105P به عنوان رقم زراعی مناسب در مازندران و گلستان معرفی گردید.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir