توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تغییرات عملکرد علوفه، پرولین و مالون دی آلدهاید در ذرت و سورگوم تحت تنش خشکی و کاربرد بقایای جو، زئولیت و پلیمر سوپر جاذب دارای 9 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تغییرات عملکرد علوفه، پرولین و مالون دی آلدهاید در ذرت و سورگوم تحت تنش خشکی و کاربرد بقایای جو، زئولیت و پلیمر سوپر جاذب  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تغییرات عملکرد علوفه، پرولین و مالون دی آلدهاید در ذرت و سورگوم تحت تنش خشکی و کاربرد بقایای جو، زئولیت و پلیمر سوپر جاذب،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تغییرات عملکرد علوفه، پرولین و مالون دی آلدهاید در ذرت و سورگوم تحت تنش خشکی و کاربرد بقایای جو، زئولیت و پلیمر سوپر جاذب :



تعداد صفحات:9
چکیده:
به منظور بررسی عملکرد علوفه و برخی خصوصیات فیزیولوژیک ذرت و سورگوم تحت تنش خشکی و کاربرد بقایای جو، زئولیت و پلیمر سوپر جاذب آزمایشی به صورت فاکتوریل اسپیلت در قالب طرح بلوک های کامل تصادفی با 3 تکرار به مدت دو سال (1392-1391) در ایستگاه تحقیقات کشاورزی جوپار در کرمان انجام شد. تنش کم آبی در دو سطح شامل آبیاری نرمال بر اساس 70 میلی متر تبخیر از طشت تبخیر و تنش خشکی بر اساس 140 میلیمتر تبخیر از طشت تبخیر و تیمارهای نوع گیاه شامل ذرت و سورگوم به صورت فاکتوریل و به عنوان عامل اصلی در نظر گرفته شدند. تیمارهای ترکیبی بقایای جو، زئولیت و پلیمرسوپر جاذب در 5 سطح به عنوان عاملفرعی به شرح زیر بودند: 1- 4/5 تن بقایا +10 تن زئولیت در هکتار 2- 4/5 تن بقایا + 60 کیلوگرم پلیمر سوپرجاذب در هکتار 3- 4/5 تن بقایا + 5 تن زئولیت + 30 کیلو گرم سوپرجاذب در هکتار 4- 4/5 تن بقایا در هکتار 5- شاهد. براساس نتایج به دست آمده در هر دو گیاه تحت تنش کم آبی پرولین و مالون دی آلدهاید افزایش یافت ولی عملکرد علوفه به طور معنی داری کاهش نشان داد. بین تیمارهای ترکیبی بقایا، زئولیت و پلیمرسوپرجاذب بیشترین پرولین و مالون دی آلدهاید و کمترین پروتئین محلول برگ و عملکرد علوفه مربوط به تیمار شاهد بود. مقدار علوفه تر ذرت و سورگوم ( چین اول) به ترتیب 62/8 و 49/3 تن در هکتار بود. براساس نتایج این بررسی کاربرد 10 تن زئولیت و 4/5 تن بقایا در هکتار با تعدیل تنش خشکی و کاهش تنش اکسیداتیو توانست عملکرد علوفه هر دو گیاه را افزایش دهد.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir