توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ارزیابی شیب تراکم درتعیین پتانسیل شیارشدگی مخلوطهای آسفالتی گرم دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارزیابی شیب تراکم درتعیین پتانسیل شیارشدگی مخلوطهای آسفالتی گرم  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارزیابی شیب تراکم درتعیین پتانسیل شیارشدگی مخلوطهای آسفالتی گرم،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارزیابی شیب تراکم درتعیین پتانسیل شیارشدگی مخلوطهای آسفالتی گرم :



تعداد صفحات:10
چکیده:
درمدلهای ارایه شده برای پیش بینی پتانسل شیارشدگی مخلوطهای آسفالتی گرم برمبنای تئوری موهر کولمب و پارامترهای چسبندگی و اصطکاک داخلی شیب تراکم بعنوان شاخصی ازاصطکاک داخلی بکارگرفته شده است درتراکم دورانی پارامترشیب تراکم بصورت نسبت تغییرات وزن مخصوص حداکثر مخلوط آسفالتی به تغییرات تعداددوران درطی تراکم تعریف میگردد دراین مقاله به بررسی تاثیر درجه حرارت نوع دانه بندی شکستگی مصالح سنگی و نوع قیربرروی شیب تراکم پرداخته شد نتایج حاصل ازاین مقاله نشان میدهد که دراکثرموارد زمانی که مخلوطی شیب تراکم بالایی داشته باشد درمقابل شیارشدگی مقاومت بالاتری ازخود نشان میدهد همچنین آزمایشات نشان داده اند که شیب تراکم تابعی ازسنگدانه ها و شکستگی آنها می باشد و چندان به حجم قیرودرجه حرارت تراکم بستگی ندارد بنابراین شیب تراکم پتانسیل مناسبی جهت ارزیابی شیارشدگی مخلوطهای اسفالتی دارا میباشد

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir