توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی ارتباط مشتری مداری با نیازها(تضاد-ابهام-بارکاری) ، منابع ،عملکردو فرسودگی شغلی درکارکنان خط مقدم (ارتباط مستقیم با بیمار)مطالعه موردی : ( بیمارستانهای دانشگاه علوم پزشکی اراک دارای 24 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی ارتباط مشتری مداری با نیازها(تضاد-ابهام-بارکاری) ، منابع ،عملکردو فرسودگی شغلی درکارکنان خط مقدم (ارتباط مستقیم با بیمار)مطالعه موردی : ( بیمارستانهای دانشگاه علوم پزشکی اراک  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی ارتباط مشتری مداری با نیازها(تضاد-ابهام-بارکاری) ، منابع ،عملکردو فرسودگی شغلی درکارکنان خط مقدم (ارتباط مستقیم با بیمار)مطالعه موردی : ( بیمارستانهای دانشگاه علوم پزشکی اراک،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی ارتباط مشتری مداری با نیازها(تضاد-ابهام-بارکاری) ، منابع ،عملکردو فرسودگی شغلی درکارکنان خط مقدم (ارتباط مستقیم با بیمار)مطالعه موردی : ( بیمارستانهای دانشگاه علوم پزشکی اراک :



تعداد صفحات:24
چکیده:
پژوهش حاضرتحقیقات پیشین در رابطه با متغیرهای مداخله گر در روند فرسودگی شغلی مانندنیازها و منابع شغلی برفرسودگی و عملکرد کارکنان خط مقدم بیمارستانها(پرستاران وپزشکان و مدیریت) را توسعه داده است فرسودگی شغلی یکی از عوامل اساسی در کاهش کارآیی از دست رفتن نیروی انسانی و ایجاد عوارض جسمی و روانی خصوصا در حرفه های خدمات انسانی می باشد.در این مدل 5 وجهی نقش مشتری مداری بر فرسودگی شغلی ونیازهای شغل مانند تضاد و ابهام وبارکاری و عملکرد بررسی شد. مشتری مداری به عنوان متغیر تعدیل گر در ابتلا به فرسودگی شغلی فرض شده است . متغیرهای موجود ( نیازهای شغلی عملکرد شغلی تمایل به ترک شغل فرسودگی شغلی در ارتباط با مشتری مداری) بصورت پرسشنامه استاندارد فرسودگی شغلی در آمده و در اختیار 148 نفر پرسنل بیمارستانهای دانشگاه علوم پزشکی اراک قرار گرفته است محقق برای تجزیه و تحلیل آماری داده هابا استفاده از آزمون پیرسون از نرم افزار اس پی اس اس استفاده نموده است .نتایج حاصل از تحقیق نشان می دهد که بین نیازهای شغل(تضاد، ابهام، بار کاری) و عملکرد شغلی رابطه منفی وجود دارد از سویی دیگر بین نیازهای شغلی وفرسودگی شغلی رابطه مثبت وجود دارد. مشتری مداری باعملکرد شغلی رابطه مثبت و با تمایل به ترک خدمت رابطه منفی دارد و جدیدترین یافته ای که مشاهده شد بین مشتری مداری (بیمار مداری) با فرسودگی شغلی و تعارضات شغلی رابطه منفی وجود دارد در پایان با توجه به یافته ها توصیه هایی برای بهبود کیفیت مشتری مداری و کاهش ابتلا به فرسودگیهای شغلی در پرسنل و مدیران ارائه شده است

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir