توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بهبود کیفیت توان ژنراتور القایی مستقل با استفاده از جبرانگر استاتیکی همراه با سیستم ذخیره کننده ی انرژی باتری دارای 13 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بهبود کیفیت توان ژنراتور القایی مستقل با استفاده از جبرانگر استاتیکی همراه با سیستم ذخیره کننده ی انرژی باتری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بهبود کیفیت توان ژنراتور القایی مستقل با استفاده از جبرانگر استاتیکی همراه با سیستم ذخیره کننده ی انرژی باتری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بهبود کیفیت توان ژنراتور القایی مستقل با استفاده از جبرانگر استاتیکی همراه با سیستم ذخیره کننده ی انرژی باتری :



تعداد صفحات:13
چکیده:
این مقاله به ارائه ی یک جبرانگر استاتیکی (استتکام) و یک مبدل dc-dc دو جهته ی خود نوسانی می پردازد که برای ارتباط با ذخیره سازی انرژی باتری در سیستم ژنراتور القایی مستقل کاربرد دارد. حالت خود نوسانی بر اساس کنترل رله ی بازخورد با کنترل هیسترزیس است. با استفاده از یک فیلتر LCL که بین پل نیم موج مبدل dc-dc و سیستم ذخیره ساز انرژی متصل است می توان ریپل جریان های خروجی را کاهش داد. از طرف دیگر مبدل دو طرفه به مبدل منبع ولتاژ وصل است. کنترلر پیشنهادی این قابلیت را دارد که با استفاده از مبدل های الکترونیکی قبلی و با گذاشتن یک مقاومت اضافی برای بار، تمام اغتشاشات یک ژنوراتور القایی خود تحریک ناشی از بارهای سه فاز 4 سیمه را جبران کند و منجر به بهبود کارایی سیستم شود. نتایج شبیه سازی عملکرد خوب سیستم قدرت خود مستقل را تحت بارگذاری های مختلف ، نشان می دهد.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir