توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ارزیابی خشکسالی در حوزه آبریز سد ملاصدرا با استفاده از شاخص های پوشش گیاهی حاصل از تصاویر ماهواره ای دارای 13 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارزیابی خشکسالی در حوزه آبریز سد ملاصدرا با استفاده از شاخص های پوشش گیاهی حاصل از تصاویر ماهواره ای  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارزیابی خشکسالی در حوزه آبریز سد ملاصدرا با استفاده از شاخص های پوشش گیاهی حاصل از تصاویر ماهواره ای،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارزیابی خشکسالی در حوزه آبریز سد ملاصدرا با استفاده از شاخص های پوشش گیاهی حاصل از تصاویر ماهواره ای :



تعداد صفحات:13
چکیده:
خشکسالی یک پدیده پیچیده طبیعی است، که عامل مهم محدود کننده به ویژه جهت توسعه کشاورزی است. از سوی دیگر، مدیریت و تصمیم گیری در این زمینه بسیار حائز اهمیت است. بدین منظور استفاده از فن آوری سنجش از دور در پایش خشکسالی با توجه به محدودیت ایستگاه های اندازه گیری عناصر آب و هوایی، ضرورت بکارگیری رویکردهای جدید را دوچندان می کند. در این پژوهش شاخص های پوشش گیاهی VSWI, DSI, NDVI و SAVI حاصله از تصاویر سنجنده TM ماهواره LANDSAT به تاریخ: 2010/6/13 و 2009/6/10 جهت پایش خشکسالی مورد استفاده قرار گرفت. همچنین آمار بارندگی با دوره مشترک 11 ساله (2001-2011) با بکارگیری شاخص های خشکسالی آزمون دنباله ها و Z نرمال مورد بررسی قرار گرفت. نتایج بیانگر وجود دو سال خشک (2008 و 2010) می باشد، با بررسی شاخص NDVI و SAVI شاهد افزایش مقادیر کمینه و بییشینه در سال های مرطوب است، همچنین با توجه به اینکه شرایط دمایی تأثیر به سزایی بر میزان خشکی دارد با تلفیق شاخصهای پوشش گیاهی و دمای سطح زمین در شاخص های (DSI-VSWI) میزان تفاوت مقادیر این شاخصها در سال های ترسالی و خشکسالی بدست آمد.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir