توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تاثیر سرعت دورانی ابزار و اندازه صفحه پشتی بر مدل سازی المان محدود دمای حداکثر در جوشکاری اصطکاکی اغتشاشی دارای 9 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تاثیر سرعت دورانی ابزار و اندازه صفحه پشتی بر مدل سازی المان محدود دمای حداکثر در جوشکاری اصطکاکی اغتشاشی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تاثیر سرعت دورانی ابزار و اندازه صفحه پشتی بر مدل سازی المان محدود دمای حداکثر در جوشکاری اصطکاکی اغتشاشی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تاثیر سرعت دورانی ابزار و اندازه صفحه پشتی بر مدل سازی المان محدود دمای حداکثر در جوشکاری اصطکاکی اغتشاشی :



تعداد صفحات:9
چکیده:
در جوشکاری اصطکاکی اغتشاشی مقدار حرارت توزیع شده در قطعه کار روی کیفیت جوش ریز ساختار منطقه اتصال تنش های به جامانده در قطعه کار و اغتشاش قطعه کار تاثیر گذار است. بنابرا ین درک رفتار حرارتی قطعه کار و بیشتری دما در طی فرایند بسیار اهمیت دارد. در این مقاله ابتدا مدل سازی حرارتی برای دمای حداکثردر طی فرایند جوشکاری اصطکاکی اغتشاشی با سرعت های دورانی مختلف 200 و 344 و 500rpm صورت گرفت در ادامه مدل سازی فراین درد حضور صفحه پشتی با ضخامت های مختلف 5 و 10 و 20 و 30 میلی متری انجام شد مدل سازیح رارتی گذرا سه بعدی غیر خطی و با حرکت منبع گرمی با نرم افزار ANSYS14 انجام شد. نتایج با نتایج تجربی مقایسه شد و روند یکسانی مشاده شد با افزایش سرعت دورانی حداکثر دما در طی فرایند افزایش مییابد اما با افزایش ضخامت صحفه پشتی توزیع دما افزایش یافته و حداکثر دما در طی فرایند کاهش می یابد.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir