توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله اندازه گیری نمکهای پایدار حرارتی وکاهش آن با رزین آنیونی در آمین واحدهای تصفیه گازمجتمع پتروشیمی رازی دارای 6 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله اندازه گیری نمکهای پایدار حرارتی وکاهش آن با رزین آنیونی در آمین واحدهای تصفیه گازمجتمع پتروشیمی رازی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله اندازه گیری نمکهای پایدار حرارتی وکاهش آن با رزین آنیونی در آمین واحدهای تصفیه گازمجتمع پتروشیمی رازی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله اندازه گیری نمکهای پایدار حرارتی وکاهش آن با رزین آنیونی در آمین واحدهای تصفیه گازمجتمع پتروشیمی رازی :



تعداد صفحات:6
چکیده:
در واحدهای تصفیه گاز از محلول های آمین برای جداسازی ترکیبات اسیدی مانند CO2 , H2S استفاده میشود . یکی از مشکلات عمومی در شیرین سازی گاز ترش، تشکیل نمک های پایدار حرارتیمی باشد. نمکهای پایدارحرارتی آمین شامل 8 گونه آنیون معدنی SO4-2,S2O3-2C2O4-2,SCN-,Cl-,NO3-,PO4-3,SO3- و اسیدهای آلی ) , مالونات،فرمات،استات( با استفاده از روش یون کروماتوگرافی با دتکتور هدایت سنجی به طور همزمان با ستون Metrosep anion Dual2 ( 4.6 ×75mm ) در دی اتانول آمین واحدهای تصفیه گاز مجتمع پتروشیمی رازی اندازه گیری شد . در روش پیشنهاد شده بهعلت حضور آنیون های آلی ، برای جلوگیری از تداخل کروماتوگرام های یون های تیوسولفات و تیوسیانات و فسفات و اگزالات با تغییر غلظت فازحامل وبهینه سازی غلظت استانداردهای به کار برده شدهوپایداری یون سولفیت با ایزوپروپانول 21 % وبه حداقل رساندن زمان برای خروج 22 گونه آنیونی از ستون کروماتوگرافی ، شرایط مناسب برای اندازه گیری همزمان یونهای معدنی وآلی تنها با یک ستونفراهم شد . اندازه گیری نمک های پایدار حرارتی با روش پیشنهادی در دی اتانول آمین سه واحد تصفیه گاز مجتمع پتروشیمی رازی نشان داد که یون های استات ، فرمات ، مالونات و اگزالات بیشترینغلظت را داشته اند. برای حذف و یا کاهش نمک های پایدار حرارتی از رزین GS-300 استفاده شد . شرایط مناسب استفاده از این رزین فراهم شد که منجر به حذف کامل یون های فرمات ، مالونات و اگزالات و کاهش یون های کلراید ، استات و سولفات شد.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir