توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله رویکرد نوین انتخاب تامین کننده: تلفیق گسترش عملکرد کیفیت و تصمیم گیری چند معیاره فازی (مورد مطالعه: کارخانه شایان کاو رفسنجان) دارای 17 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله رویکرد نوین انتخاب تامین کننده: تلفیق گسترش عملکرد کیفیت و تصمیم گیری چند معیاره فازی (مورد مطالعه: کارخانه شایان کاو رفسنجان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله رویکرد نوین انتخاب تامین کننده: تلفیق گسترش عملکرد کیفیت و تصمیم گیری چند معیاره فازی (مورد مطالعه: کارخانه شایان کاو رفسنجان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله رویکرد نوین انتخاب تامین کننده: تلفیق گسترش عملکرد کیفیت و تصمیم گیری چند معیاره فازی (مورد مطالعه: کارخانه شایان کاو رفسنجان) :



تعداد صفحات:17
چکیده:
مسئله انتخاب تامین کننده به عنوان یک مسئله تصمیم گیری چند معیاره در نظر گرفته می شود که متخصصان باید تعامل مبهم و ناسازگار بین عوامل مخلتف به منظور بهینه کردن آن را در نظر بگیرند. در این تحقیق یافتن جواب بهینه در فرایند حل مسئله انتخاب تامین کننده، مدل تصمیم گیری چند معیاره فازی با استفاده از مفهوم گسترش عملکرد کیفیت ارائه شده است. بر اساس روش شناسی تحقیق، ابتدا عومل تاثیر گذار بر محصول خریداری شده به منظور برآورده شدن نیازهای بنگاه شناسایی شده است؛ سپس بر اساس این عوامل بر اساس شرایط تامین کننده مورد ارزیابی قرار گرفته است. حدود بالا و پایین اوزان معیارهای انتخاب تامین کننده و اولویت تامیین کنندگان با استفاده از میانگین فازی موزون محاسبه شده است.میانگین فازی موزون امکان ادغام اطلاعات ناسازگار و قضاوتهای ذهنی که با استفاده از متغیرهای زبانی یا اعداد فازی بیان شدهاند را فراهم میکند. روش ارائه شده در تحقیق حاضر ابهام اطلاعات را کاهش داده و دارای سطح انطباق بالاتری با دنیای واقعی میباشد؛ بنابراین، مسئله اطلاعات ناقص یا کمبود اطلاعات را نیز مرتفع خواهد نمود. همچنین، به منظور رتبه بندی نهایی تامین کنندگان از روش رتبهبندی اعداد فازی استفاده شده است. همچنین، مدل ارائه شده در کارخانه شایان کاو رفسنجان مورد بررسی قرار گرفته است.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir