توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تعیین ویژگی های بیودیزل تولیدی از ترکیب دو نوع روغن گیاهی و پیش بینی بازده بیودیزل با استفاده ازو مقایسه آن با مدل رگرسیونی Design Expert نرم افزار دارای 20 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تعیین ویژگی های بیودیزل تولیدی از ترکیب دو نوع روغن گیاهی و پیش بینی بازده بیودیزل با استفاده ازو مقایسه آن با مدل رگرسیونی Design Expert نرم افزار  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تعیین ویژگی های بیودیزل تولیدی از ترکیب دو نوع روغن گیاهی و پیش بینی بازده بیودیزل با استفاده ازو مقایسه آن با مدل رگرسیونی Design Expert نرم افزار،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تعیین ویژگی های بیودیزل تولیدی از ترکیب دو نوع روغن گیاهی و پیش بینی بازده بیودیزل با استفاده ازو مقایسه آن با مدل رگرسیونی Design Expert نرم افزار :



تعداد صفحات:20
چکیده:
در سالهای اخیر، توسعه سوخت های جایگزین از منابع تجدیدپذیر مورد توجه قرار گرفته است. در این پژوهش از ترکیب روغنهای گیاهی کلزا و آفتابگردان در سه سطح ترکیبی ( 30 % کلزا و 70 % آفتابگردان، 50 % کلزا و 50 % آفتابگردان، 70 % کلزا و %30 آفتابگردان) به عنوان یک ماده مناسب جهت تولید بیودیزل استفاده شد و استرسازی آن با استفاده از الکل اتانول و با بکارگیری هیدروکسید پتاسیم به عنوان کاتالیزور انجام گرفت. تأثیر متغیرهای ترکیب روغنها ( 30،50،70 بر حسب روغن کلزا)، زمان واکنش ( 30،60،90 دقیقه ) ، دمای واکنش ( 45،55،65 درجه سلسیوس) و نسبت مولی الکل به روغن ( 6:1،9:1،12:1) بر روی بازده تولید اتیل استر ( بیودیزل) در سه سطح بررسی شد و هر آزمایش در سه تکرار انجام شد. پارامترهای غلظت کاتالیزور (0/5 درصد وزنی روغن) و سرعت همزنی( 600 دور بر دقیقه) ثابت بود. خواص ترموفیزیکی بیودیزل تولید شده از روغن های مذکور با بیودیزل استاندارد مقایسه شد و همه ویژگی های آن در محدوده مجاز استاندارد ASTMD-6751 قرار داشت. سپس یک مدل با استفاده از نرم افزار Design Expert و یک مدل رگرسیون خطی یا استفاده از نرم افزار SPSS برای پیش بینی بازده بیودیزل تولیدی بر حسب پارامترهای زمان واکنش، دمای واکنش، نسبت مولی الکل به روغن و ترکیب روغنها ایجاد گردید. نتایج حاصل از مدلسازی رگرسیونی نشان داد که این مدل توانایی پیش بینی بازده بیودیزل را با ضریب R2=0.50 داشته و پارامتر نسبت مولی الکل به روغن بیشترین تأثیر را بر بازده بیودیزل دارد. همچنین مقایسه بین مدل رگرسیونی، با مدلسازی با استفاده از نرم افزار Design Expert نشان دهنده برتری مدل با نرم افزار Design Expert با ضریب R2=0.582 در پیش بینی بازده بیودیزل تولیدی میباشد.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir