توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله انتخاب مناسب ترین تراکتور بر مبنای معیارهای اقتصادی با استفاده از نرم افزار دکسی(مطالعه موردی: شهرستان بهشهر) دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله انتخاب مناسب ترین تراکتور بر مبنای معیارهای اقتصادی با استفاده از نرم افزار دکسی(مطالعه موردی: شهرستان بهشهر)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله انتخاب مناسب ترین تراکتور بر مبنای معیارهای اقتصادی با استفاده از نرم افزار دکسی(مطالعه موردی: شهرستان بهشهر)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله انتخاب مناسب ترین تراکتور بر مبنای معیارهای اقتصادی با استفاده از نرم افزار دکسی(مطالعه موردی: شهرستان بهشهر) :



تعداد صفحات:10
چکیده:
یکی از مهمترین مسائل پیش روی کشاورزان انتخاب تصمیم صحیح می باشد، که با پیشرفت مکانیزاسیون کشاورزی و به کمک نرم افزارهای تصمیم گیری می توان انتخاب مناسب تری نسبت به گذشته انجام داد. هدف از این مطالعه انتخاب تراکتور مناسب از بین 3 تراکتور رایج (مسی فرگوسن، جاندیر و نیوهلند) در حوزه شرق شهرستان بهشهر با استفاده نرم افزار تصمیم گیری چندمعیاره DEXi دکسی می باشد. جامعه آماری کشاورزان برنج کار منطقه خلیل شهر به تعداد 30 نفر می باشند، که از طریق جدول کرجسی و مورگان 28 کشاورز به عنوان نمونه و به روش تصادفی انتخاب شدند. معیارهای اقتصادی انتخاب یک تراکتور مناسب به عنوان متغیرهای مستقل، شامل میزان مصرف سوخت، سرمایه اولیه، خدمات پس ازفروش و قیمت لوازم یدکی درنظر گرفته شد. که با توجه به معیارهای اقتصادی، تراکتور مسیفرگوسن مناسب ترین تراکتور برای کشاورزان منطقه شناخته شد. انتخاب مناسب ترین تراکتور مستلزم درنظرداشتن معیارهای متعددی است، که در این پژوهش اصلی ترین دلیل اقتصادی، محدودیت توانایی مالی کشاورزان در پرداخت هزینه اولیه و ثانویه است.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir