مقاله ادغام مدل کانو در گسترش عملکرد کیفیت (QFD) به منظور شناسایی و اولویتبندی بهینه معیارهای انتخاب بانک توسط مشتریان دارای 25 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله ادغام مدل کانو در گسترش عملکرد کیفیت (QFD) به منظور شناسایی و اولویتبندی بهینه معیارهای انتخاب بانک توسط مشتریان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ادغام مدل کانو در گسترش عملکرد کیفیت (QFD) به منظور شناسایی و اولویتبندی بهینه معیارهای انتخاب بانک توسط مشتریان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
تعداد صفحات:25
چکیده:
امروزه بانکها همچون سایر سازمانهای خدماتی برای ادامه حیات و پیشیگرفتن از رقبا در بازار رقابتی ملی و بین المللی باید در حداقل زمان ممکن و با استفاده از تکنیکها و ابزارهای جدید نسبت به شناسایی و اولویتبندی معیارهای با اهمیت مشتریان به منظور رضایتمندی آنان اقدام نمایند. شناخت و آگاهی از نیازها و خواسته های مشتریان منجر به ارائه خدمات منطبق با نیازهای آنان خواهد شد. بنابراین توجه به نیازسنجی و اولویتبندی خواسته های مشتریان امری ضروری و لازم است. درک بهتر خواسته ها و الزامات مشتریان بانک و شناسایی صحیح نیازها و اولویت بندی مناسب آنها، کلید موفقیت مدیران بانک در جهت افزایش رضایتمندی مشتریان است. هدف از این تحقیق ارائه روش جدیدی با تلفیق دو مدل گسترش عملکرد کیفیت(QFD) و کانو و با به کارگیری فرآیند تحلیل سلسله مراتبی (AHP) به منظور شناسایی و نیازسنجی اولویت های خواسته های مشتریان بانک است. نتایج حاکی از آن است که اولویتهای مشتریان بانک قبل و پس از ادغام مدل کانو در ماتریس برنامه ریزی خانه کیفیت QFD متفاوت است.
برای دریافت اینجا کلیک کنید
تعداد کل پیام ها : 0