توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی اثربخشی آموزش فلسفه برای کودکان (P4C) در تربیت معنوی دارای 17 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی اثربخشی آموزش فلسفه برای کودکان (P4C) در تربیت معنوی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی اثربخشی آموزش فلسفه برای کودکان (P4C) در تربیت معنوی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی اثربخشی آموزش فلسفه برای کودکان (P4C) در تربیت معنوی :



تعداد صفحات:17
چکیده:
هدف اصلی این پژوهش، بررسی و تبیین اثربخشی آموزش فلسفه برای کودکان در تربیت معنوی کودکان است. روش این پژوهش از نوع تحقیقات کیفی و به شیوه تحلیل اسنادی صورتگرفته است. سؤالات پژوهش در راستای ارتباط بین بسترهای برنامه آموزش فلسفه برای کودکان و رشد نگرش معنوی در دانش آموزان مورد تحلیل مفهومی قرار گرفته است. نتایج پژوهش حاکی از آن است که معنویت در ابتدا به صورت بالقوه و به شکل کنجکاوی در وجود انسان فعال است و کودک را به پرسش های متنوع وامیدارد و درصورتیکه این استعداد به شکل صحیح پرورش یابد به اوج شکوفایی خود میرسد، با توجه با اینکه، هسته اصلی برنامه «آموزش فلسفه برای کودکان» پرسشگری است؛ لذا این برنامه بیشترین نزدیکی را از نظر اهداف، محتوا و روش با پرورش معنویت دارد؛ زیرا هر دو برنامه درصدد خلق کنجکاوی و چرایی مسائل در دانشآموزان نسبت به سؤالات بنیادین است. از آنجاکه پایههای باور هر فرد از دوران کودکی درونی می شود، اگر این باورها اصولی نباشد و نهادینه نشوند صرفاً موجب میشوند که ارزشهای معنوی به صورت قالب های کلیشه ای پذیرفته شوند. از اینرو برای پرورش معنویت لازم است تا مؤلفه همسوی معنویت و فلسفه برای کودکان را در کودکان درونی کنیم و فرآیندهای تعلیم و تربیت را متناسب با پیوند میان این مؤلفه های مشترک مورد بازنگری قرار دهیم.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir