مقاله بررسی اخلاقیات در بازاریابی – رویکرد آمیخته ی بازاریابی دارای 13 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی اخلاقیات در بازاریابی – رویکرد آمیخته ی بازاریابی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی اخلاقیات در بازاریابی – رویکرد آمیخته ی بازاریابی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
تعداد صفحات:13
چکیده:
اخلاقی بودن کسب و کار امروزه به نگرانی فزاینده ای بین شرکت های بزرگ تبدیل شده است. شرکت های تجاریبزرگ همواره از صدمه ای که رسوایی های اخلاقی ممکن است به تصویر شرکت بزند و تاثیر آن بر سودآوری شرکت، واهمه دارند. بازاریابی به عنوان بخش مهمی از کسب وکار که به طور مستقیم با مشتریان سروکار دارد، نقش مهمی در ایجاد و حفظ تصویر ذهنی شرکت نزد مشتریان دارد. علاوه بر این امروزه بازاریابی اخلاقی به عنوان یک استراتژی در کسب و کار مطرح شده است. بدلیل اهمیتی که بازاریابی دارد شناخت فاکتور های اخلاقی موثر در هر یک از اجزای بازاریابی (محصول، قیمت، پیشبرد، توزیع) و رعایت آن ها در عمل توسط مدیران بازاریابی و حتی فروشندگان مهم می باشد. مقاله حاضر با استفاده از شیوه ی توصیفی تحلیلی و با بررسی مقالات موجود در این زمینه، به تبیین نقش اخلاق در هر یک از اجزای – آمیخته ی بازاریابی پرداخته است
برای دریافت اینجا کلیک کنید
تعداد کل پیام ها : 0