توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی رابطه اصول هوش اخلاقی و فرهنگ سازمانی با ابعاد مدیریت دانش از نظر دبیران مقطع متوسطه شهرستان ملایر دارای 16 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی رابطه اصول هوش اخلاقی و فرهنگ سازمانی با ابعاد مدیریت دانش از نظر دبیران مقطع متوسطه شهرستان ملایر  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابطه اصول هوش اخلاقی و فرهنگ سازمانی با ابعاد مدیریت دانش از نظر دبیران مقطع متوسطه شهرستان ملایر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی رابطه اصول هوش اخلاقی و فرهنگ سازمانی با ابعاد مدیریت دانش از نظر دبیران مقطع متوسطه شهرستان ملایر :



تعداد صفحات:16
چکیده:
تحقیق حاضر با هدف بررسی ارتباط اصول هوش اخلاقی و فرهنگ سازمانی با ابعاد مدیریت دانش درمدارس دوره متوسطه شهرستان ملایر انجام شد. روش پژوهش توصیفی از نوع همبستگی است . جامعهآماری انن پژوهش شامل همه 110 نفر دبیران شاغل در شاخه متوسطه ی ملایر می باشد . نمونه ایبه حجم 86 نفر به روش تصادفی طبقه ای نسبی بر اساس جدول مورگان انتخاب شد. ابزار این پژوهشعبارت است از پرسشنامه های استاندارد هوش اخلاقی و فرهنگ سازمانی و مدیریت دانش، ضریبپایاری پرسشنامه ها با استفاده از ضریب آلفای کرونباخ مورد ارزیابی قرار گرفت که به ترتیب عبارتند: 0/91 برای پرسشنامه هوش اخلاقی و 0/89 فرهنگ سازمانی و 0/86 برای مدیریت دانش می باشد.جهت تجزیه و تحلیل داده ها از آمار توصیفی و استنباطی استفاده شده است که در قسمت استنباطی از روش های آماری ضریب همبستگی پیرسون رگرسیون چند گانه تی تست و تحلیلواریانس یک راهه استفاده شده است که پس از تجزیه و تحلیل داده ها نتایج نشان داد که: بینمدیریت دانش و فرهنگ سازمانی و بین متغیر های ثبت دانش، استقرار دانش و مشارکت دانش بافرهنگ سازمانی رابطه معناداری وجود دارد. همچنین مولفه های خلق دانش، ثبت دانش و استقراردانش می توانند هوش سازمانی را پیش بینی نمایند. همچنین نتاریج نشان داد تنها دو اصل مسئولیتپذیری و بخشش از بین اصول هوش اخلاقی با بعد ایجاد دانش همبسته هستند و افزایش این دو اصلباعث ایجاد دانش بیشتر در مدارس می شود؛ در حالی که رابطه ی دو اصل دلسوزی و درستکاری، باایجاد دانش معنادار نبود.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir