توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 سمانتیک های سرویس وب یا WSDL-S دارای 43 صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد سمانتیک های سرویس وب یا WSDL-S  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

چكیده

استاندارد WSDL متداول در سطح نحوی كار می كند و فاقد توصیف معنادار مورد نیاز برای نشان دادن ملزومات و امكانات سرویس های وب می باشد.
سمانتیك ها می توانند استفاده مجدد و كشف نرم افزاری را اصلاح كنند و به طور قابل توجهی تركیب سرویس های وب را تسهیل بخشند و تكمیل برنامه های كاربردی میراث را كه به عنوان بخشی از مجتمع سازی فرایندتجاری مقدور سازند اطلاعات فنی سمانتیك های سرویس وب مكانیزمی برای مرتبط كردن تفاسیر معنادار با سرویس های وب مشخص می كند كه با استفاده از زبان تصیف سرویس وب WSDL  شرح داده می شود این زبانی مبنی بر این مفهوم است اما با اصلاح قابل توجه به جزئیات در این طرح
در این طرح ما فرض می كنیم كه مدل های رمسی سمنتیك مربوط به سرویسها اخیراً بوجود آمده اند. در روش ما،‌این مدل ها خارج از اسناد WSDL محافظت می شوند و از طریق عناصر توسعه پذیر WSDL از سند WSDL ارجاع می شوند. نوع اطلاعات سمنتیكی كه برای شرح سرویس وب مفید است پیرامون مفاهیم تعریف شده توسط ارتباط وب سمنتیك در [owl-s] OWL-S و سایر تلاش های [METEOR-SWSMO] است. اطلاعات سمنتیك معین شده در این سند دربرگیرنده تعریف جاسازی پیش از پردازش، ورودی، خروجی و تأثیرات عملیات سرویس وب است. این روش مزایای چندگانه ای را در مورد OWL-S پیشنهاد می دهد. ابتدا، كاربرد می تواند به روش سازگار و در حال پیشرفت جزئیات سطح عملیاتی و سمنتیكی را در WSDL زبانی كه یك توسعه دهنده ارتباط با آن آشنا است را شرح دهد. ثانیاً، با خارج كردن مدل های دمین سمنیك ما یك روش آگنوستیك برای زبانهای بازنمایی آنتولوژی انتخاب كردیم. این كار به توسعه دهندگان (ارتقاء دهندگان) ؟؟ وب اجازه می دهد تا سرویس های وب خود را با انتخاب زبان آنتولوژی (نظیر UML یا OWL) بر خلاف OWL-S ، تفسیر كنند. این مسئله مهم است زیرا توانایی در استفاده مجدد از مدل های دمین موجود مطرح شده در زبان های مدل سازی نظیر زبان UML می تواند نیاز به سمنتیك های مدل مجزا را به شدت كاهش دهد.
در آخر، به روزرسانی تجهیزات موجود پیرامون WSDL ساده است و روش افزاینده ما را سازگار می كند.
وضعیت
این یك یادداشت فنی است كه به منظور بحث تهیه شده است و فیدبك موجود در روش را برای اضافه كردن سمنتیكها به تعریفات سرویس های وب استنباط می كند.
 


 مقدمه

به عنوان مجموعه ای از سرویس های وب توسعه یافته،‌به صورت قابل توجهی داشتن وسایل اتوماتیكی برای آن مهم بوده برای اینكه كمكی به سرویس های مشخص منطبق بر نیازهای درخواست كننده ارائه دهد یافتن سرویس های وب مناسب بستگی به امكانات وجود ارائه دهندگان سرویس برای توصیف ویژگی های سرویس های آنها و درخواست كنندگان سرویس برای توصیف ملزومات خود به حالت ایده آل و واضح در فرم توصیف – ماشینی دارد. اضافه كردن سمانتیك ها برای ارائه ملزومات و درخواست‌ها از سرویس های وب برای این مورد آشكار و با تفسیر ماشینی ضروری است.
مزایای استفاده از سمانتیك ها چرخه وجود آنها را در سرویس های وب گسترده تر می سازد. در مدت توسعه، ارائه كننده سرویس می تواند سمانتیك های مورد نظر را با ارائه قسمتهای مناسب سرویس وب با مفاهیم موجود در مدل سمانتیك غنی تر مورد ارزیابی قرار دهد. از زمانی كه مدل های سمانتیك توافقی را بر روی معنا و استفاده مورد نظر از شرایط انجام داده است و ممكن است تعاریف رسمی و غیر رسمی از ورودی ها انجام دهد، ابهام كمتری در سمانتیك های مورد نظر برای تهیه كننده آنها وجود دارد. در مدت كشف، درخواست كننده سرویس توصیفی را از ملزومات سرویس با استفاده از شرایط در مدل سمانتیك بیان كرده است. تكنیك های منطقی را می توان برای یافتن تشابه سمانتیكی بین ارائه سرویس ودرخواست به كار برد. در طول ارائه این مورد زمینه عملی تفاسیر برای افزایش كاربردی كردن سرویس های چندگانه و برای ارائه سرویس های مناسب انجام شده است. مهمتر اینكه، سمانتیك ها این امكان را فراهم می كنند كه طراحی های خاص بین اطلاعات مبادله شده از طریق –XML اصلی با پیام های SOAP بوجود آید، كه به طور قابل توجهی برای انجام دادن با ارائه نحوی پیشنهادی در استانداردهای اخیر مشكل می باشد. در طول ساخت، طراحی را می توان برای تبادل اطلاعات استفاده كرد. بنابراین، زمانی بیان شده، كه سمانتیك های توانایی نفوذ را با استفاده از ابزارهایی برای خود كار كردن سرویس در كشف، محاسبه و الگوبرداری دارد.
استانداردهای WS متداول در سطح نحوی كاركرده و فاقد توانایی های ارائه شده سمانتیكی هستند. این مورد مانعی برای توسعه ابزارهای كمك كننده به بشر و یا نگهداری و حفاظت از مرحله نیمه اتوماتیك و تركیب كاربردی هستند. در این اطلاعات فنی، این مشكل را با بكار بردن موردی در گروه سرویس وب برای رساندن آن به استانداردهای سرویس وب مورد توجه قرار داده ایم.
كانسورتیوم وب گسترده جهانی (WTC) در معماری سرویس های وب (W3CWSA) دو جنبه از توصیف كامل یك سرویس وب را ارائه كرده است. اول اینكه توصیف كاربردی نحوی به نحوی است كه در WSDL بیان شد. مورد دوم به گونهای كه در سمانتیك های سرویس بیان شده، ارائه شده و با مورد خاصی پوشش داده نشده است. به طور عملی، توصیف سمانتیك به صورت غیر رسمی بیان شده یا از بین رفته است. با امتحان توصیف WSDL در یك سرویس نمی توانیم به صورت غیر مبهم و آشكاری آنچه را كه سرویس انجام می دهد مشخص كنیم. می توانیم حالت نحوی را در ورودی ها و خروجی ها ببینیم اما در واقع آنچه كه از آنها معنی می دهند یا تغییراتی را كه در محیط سرویس انجام می شود نمی دانیم كه معنی پارامترها چیست یا اینكه شرایط مربوط به اسناد ارائه شده را نمی دانیم. بی تردید هر دو سرویس می توانند دارای تعریف نحوی مشابهی باشند اما از نظر عملكردی لزوماً متفاوت عمل می كند، بدینگونه دو سرویس متفاوت از نظر نحوی با عمل مشابهی روبرو هستند.
ساخت سمانتیك در سرویس های وب به عنوان روشی برای موارد بالا است پیشنهادی نمونه شامل موارد پیش فرض (آغازگرها) ، پروژه ها و زبانهایی همچون SWA/SWSL , OWL-S , METEOS-S می شوند. در حالیكه توسعه سمانتیك در OWL-S غنی و انعطاف پذیر بوده، بیشترین روش تحقیقی قابل رؤیت برای اطلاعات است. روش جدیدی برای توصیف سرویس های وب بوده و دارای محدودیت های قابل توجهی می باشد اول اینكه این مورد مغایرتی با استانداردهای سرویس موجود ندارد.
به عنوان مثال، در حالیكه مدلهای زمینه در OWL-S در موارد كلی WSDL استفاده می شود مدل طولی OWL-S توصیفی از بقیه موارد WSDL می باشد. دوم اینكه این فرض وجود دارد كه هر كسی از OWL برای ارائه مواردی استفاده می كند كه همیشه مورد وجود ندارد برای غلبه بر چنین محدودیت های روش جدیدی را در این مورد ارائه داده ایم مشاهدات مشابهی برای بقیه پیشنهاد مشخص در بالا به كار می رود.
این روش توصیف شده در این اطلاعات فنی دارای حالت پیچیده و تكاملی در استانداردهای سرویس وب موجود و به صورت تخصصی تر در توصیف سرویس وب می باشند.این مرور مجددی بر پیشنهاد WSDL-S از گروه METEOR-S در دانشگاه جورجیا است. در این روش، به تأثیر WSDL با سمانتیك ها را به وسیله به كار بردن مفاهیم مشابه در OWL-S بهبود بخشیده ایم در حالیكه به سمانتیك زبان ارائه شده ناآشنا است. در این روش تنها به مدل طولی OWL-S (اجزای OWL-S كه مشخص كننده كاربرد سرویس های وب است) و مدل OWL-S (اجزای OWL-S كه توصیف كننده پروتكل متقابل سرویس های وب است) در مقایسه با BPE14WS  پرداخته و در اینجا بحث نشده است. مزیت این روش توسعه یافته افزودن سمانتیك هایی به WSDL در حالت چند بعدی است اول اینكه روش هماهنگ فزاینده ای،‌هر دو مورد سمانتیك ها و سطح عملكرد جزئیات در WSDL را توصیف كرده، زبانی را ارائه داده كه گروه توسعه یافته با آن آشنا هستند. دوم اینكه با ارائه مدل های برجسته سمانتیك ما روش آگنوستیك را برای ارائه زبانهای موجود به دست آوردیم. این مورد به ارائه دهندگان سرویس وب برای ارائه خدماتشان با انتخاب زبانهایی (همچون UML و OWL) مجوز می دهد.این مورد به صورت برجسته ای وجود دارد از زمانیكه استفاده مجدداز مدلهای برجسته موجود در زبانهای مدل همچون ULM به طور كلی حذف شده و نیاز به سمانتیك هایی در مدل جداگانه دارد. به هر حال، این روش نیاز به ارائه وجود چندینمورد را تشخیص می دهد كه به صورت موارد مشابه یا متفاوت با سرویس وب واحد هستند و مكانیسمی را برای انجام آن ارائه می دهند. نهایتاً، مدرن كردن تجهیزات موجود در اطراف WSDL برای جای دادن روش واقعی ساده به نظر می رسد. در حالیكه بیان شده موارد فرضیه در OWL-S در توصیف منطقی زبان غنی تری را برای ارائه سمانتیك ها به كار می برند، معتقدیم كه توسعه استانداردهای فنی همچون WSDL شامل سمانتیك هایی است كه در روش عملی تر و كاربردی قابل پذیرش هستند.
به هر حال با گسترش مدل های برجسته سمانتیك در پیشنهاد خود هنوز هم اجازه آماده سازی و ارائه مفاهیم برجسته و ارتباط زبانهایی همچون OWL و UML است كه با یكدیگر هر دو مورد بهترین حالت را دارند.

1-1- لغات فنی
تعاریف اصلی را در قسمت لغات فنی كه در اطلاعات فنی استفاده كرده ایم،‌در اینجا ارائه می دهیم.
سمانتیك ها – سمانتیك ها در این مقاله به معانی اطلاعات و مفاهیم اطلاق می شود.


فهرست

سمنتیك های سرویس وب WSDL-S   
1- مقدمه   
2- ملزومات ویژه سمنتیكهای سرویس وب   
3- یك مثال   
4- استفاده از عناصر توسعه پذیر WSDL   
5- پشتیبان1-1 WSDL   
6- مراجع   
7- ضمیمه A : شرح طراحی الگو با استفاده از XSLT   
8- ضمیمه B : شرح طراحی الگو با استفاده از XQUERY    
9- ضمیمه C : آنتولوژی سفارش خرید   
10- ضمیمه D : انتخابات طراحی

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir