توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی نگرش دانشجویان به اشتغال و فعالیت زنان (مطالعه موردی: گروه مدیریت دولتی دانشگاه سیستان و بلوچستان) دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی نگرش دانشجویان به اشتغال و فعالیت زنان (مطالعه موردی: گروه مدیریت دولتی دانشگاه سیستان و بلوچستان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی نگرش دانشجویان به اشتغال و فعالیت زنان (مطالعه موردی: گروه مدیریت دولتی دانشگاه سیستان و بلوچستان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی نگرش دانشجویان به اشتغال و فعالیت زنان (مطالعه موردی: گروه مدیریت دولتی دانشگاه سیستان و بلوچستان) :



تعداد صفحات:10
چکیده:
اهمیت اشتغال در عصر کنونی با توجه به گستره ارتباطات و اطلاعات بر احدی پوشیده نیست. بررسی نگرش دانشجویان از آن جهت ضروری بنظر میرسد که اینان به عنوان نیروهای جوان و تحصیل کرده در آینده بر مصادر امور مختلف کشور قرار می گیرند و نهایتا نگرش های خود را بر انواع زمینههای مشارکتی زنان و به ویژه مشارکت های اقتصادی اعمال خواهند کرد. در این پژوهش تلاش میشود تا نگرش دانشجویان نسبت به اشتغال و فعالیتزنان مورد بررسی قرار گیرد لذا دانشجویان گروه مدیریت دانشگاه سیستان و بلوچستان به تعداد 151 نفر را به عنوان جامعه آماری پژوهش در نظر گرفته ایم. حجم نمونه با استفاده از فرمول کوکران 108 نفر در نظر گرفته شد. به منظور جمع آوری اطلاعات مورد نیاز و بررسی نگرش دانشجویان نسبت به اشتغال و فعالیت زنان، از پرسشنامه استاندارد، استفاده شده است. پرسشنامه مذکور حاوی 16 سؤال با طیف 5 گزینه ای لیکرت از کاملاً موافق تا کاملاً مخالف در غالب 3 مؤلفه توانایی، پذیرش و موانع رتبه بندی شده است. باوجود استاندارد بودن پرسشنامه، برای سنجش پایایی نیز از ضریب آلفای کرونباخ استفاده گردید که مقدار0/84 را برای آن نتیجه داد. به منظور تجزیه و تحلیل داد هها از نر مافزارSPSS و آزمون رگرسیون، آزمو ن t ، میانگین و انحراف معیار استفاده شد. نتایج نشان داد که مؤلفه جنسیت بر نگرش دانشجویان نسبت به کسب و کار و فعالیت زنان در جامعه تاثیرگذار است. نتایج آزمون T نشان داد نگرش دانشجویان بر هر سه مؤلفه اشتغال زنان(توانایی، پذیرش و موانع بالقوه) نیز مثبت می باشد. محاسبه میانگین نهایی پرسشنامه ها نشان داد که دانشجویان گروه مدیریت دانشگاه سیستان و بلوچستان نگرش مثبتی به کسب و کار و فعالیت زنان در جامعه دارند.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir