مقاله بررسی نقش رهبری خدمتگزار بر چابکی سازمانی ( مطالعه موردی سازمان تامین اجتماعی استان فارس) دارای 12 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی نقش رهبری خدمتگزار بر چابکی سازمانی ( مطالعه موردی سازمان تامین اجتماعی استان فارس) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی نقش رهبری خدمتگزار بر چابکی سازمانی ( مطالعه موردی سازمان تامین اجتماعی استان فارس)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
تعداد صفحات:12
چکیده:
در این مقاله نقش رهبری خدمتگذار بر چابکی سازمانی مورد بررسی قرار گرفته است. این تحقیق از نظر روش تحقیقی پیمایشی از گروه تحقیقات توصیفی می باشد. پس از تجزیه و تحلیل داده های آماری حاصل از پرسشنامه های تحقیق از طریق نرم افزار آماری لیزرل و spss نتیجه گرفته شد که ابعاد رهبری خدمتگزار( خدمت رسانی، عشق، قابلیت اعتماد، تواضع و فروتنی) بر چابکی سازمانی تاثیر گذار می باشند. در اولویت بندی ابعاد رهبری خدمتگزار نیز بعد قابلیت اعتماد دارای بالاترین اولویت و ابعاد خدمت رسانی، تواضع و فروتنی و در نهایت عشق در اولویت های بعدی قرار گرفته اند.
برای دریافت اینجا کلیک کنید
تعداد کل پیام ها : 0