توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله داشبورد مدیریت شهری Key Performance Indicator و نقش آن دربهبود عملکرد شهرداریها نمونه موردی: شهرداری تهران دارای 27 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله داشبورد مدیریت شهری Key Performance Indicator و نقش آن دربهبود عملکرد شهرداریها نمونه موردی: شهرداری تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله داشبورد مدیریت شهری Key Performance Indicator و نقش آن دربهبود عملکرد شهرداریها نمونه موردی: شهرداری تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله داشبورد مدیریت شهری Key Performance Indicator و نقش آن دربهبود عملکرد شهرداریها نمونه موردی: شهرداری تهران :



تعداد صفحات:27
چکیده:
مراکز شهری دارای ابعاد چند وجهی، متراکم و دائما در حال تغییر اند، که مدیریت آنها نیاز به درک و توجه خاص دارد. مدیریت این بخش پیچیده، برای مسئولین و مقامات محلی، بدلیل نبود اصول راهنمای مناسب و نیاز به تعادل میان استراتژی و تصمیم گیریهای اجرایی کوتاه مدت و بلندمدت بسیار دشوار است. در نتیجه به ابزاری مدیریتی و قابل سنجش برای نمایش اطلاعات عملکرد نهادهای شهری نیاز است که فاکتورهای کلیدی موفقیت سازمان را از جنبه های مختلف اجرایی نشان دهد. داشبورد "مدیریت شهری"، یا "شاخصهای شهرداری"، به عنوان فرآیندهای قابل تعریف و اندازه گیری برای پیشرفت صحیح و بدون خطا، به سوی چشم انداز و اهداف از پیش تعیین شده شناخته می شود. این شاخصها نباید معادل اهداف و یا استانداردها در نظر گرفته شود بلکه معیاری در میزان دستیابی به اهداف از طریق ارائه سریع و بهنگام اطلاعات به مدیریت جهت آگاهی از شرایط متغیر و اتخاذ تصمیم های درست می باشد. در این نوشتار تلاش شده با توجه به اهمیت این ابزار مدیریتی در نهاد شهرداری تهران، شاخص های شهر و شهرداری شناسایی و معرفی گردد. – هدف اصلی، بهره گیری از این شاخص ها در بررسی برنامه عملیاتی میان مدت شهرداری تهران است( 92 .(90 بنابراین بخش اول، شامل معرفی ابزار، بخش دوم: بررسی تجربه شهر لندن و بررسی شاخص های شهرداری تهران طی سالهای 87 تا 90 ، و بخش سوم : شامل تحلیل ، و جایگاه شاخص ها در تحقق اهداف برنامه عملیاتی شهرداری است. در نهایت چند پیشنهاد کاربردی برای استفاده مناسب از این ابزار مدیریتی ارائه می شود. روش تحقیق توصیفی- تحلیلی بوده و در تحقیقات آن از منابع کتابخانه ای و اسنادی استفاده شده است.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir