توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ارزیابی محتوای اطلاعاتی مستقیم اقلام تعهدی و جریانات نقدی نسبت به بازده سهام در شرکت های پذیرفته شده بازار بورس و اوراق بهادار تهران دارای 24 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارزیابی محتوای اطلاعاتی مستقیم اقلام تعهدی و جریانات نقدی نسبت به بازده سهام در شرکت های پذیرفته شده بازار بورس و اوراق بهادار تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارزیابی محتوای اطلاعاتی مستقیم اقلام تعهدی و جریانات نقدی نسبت به بازده سهام در شرکت های پذیرفته شده بازار بورس و اوراق بهادار تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارزیابی محتوای اطلاعاتی مستقیم اقلام تعهدی و جریانات نقدی نسبت به بازده سهام در شرکت های پذیرفته شده بازار بورس و اوراق بهادار تهران :



تعداد صفحات:24
چکیده:
پیش بینی بازده سهام یکی از موضوع های مورد علاقه سرمایه گذاران و محققان مالی است و تاکنون تلاشهای زیادی برای ارائهمدلی که بتواند بازده سهام را به نحو درخور اتکایی پیش بینی کند انجام شده است. یکی از روش های این پیش بینی استفاده از برخیابزارهای حسابداری مانند اقلام تعهدی و جریان های نقدی است. در این تحقیق به بررسی میزان حساسیت بازده سهام نسبت به اثرات مستقیم اقلام تعهدی و جریانات نقدی پرداخته شد.در این راستا تعداد 100 شرکت از مجموعه شرکت های پذیرفته شده در بازار بورساوراق بهادار تهران پس از اعمال محدودیت های نمونه گیری انتخاب و صورت های مالی مربوطه آنها استخراج گردید. شاخص های بدست آمده طی برازش معادلات رگرسیونی به روش OLS مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتند. نتایج حاصل از آزمون فرضیات تحقیق نشان داد که بازده سهام نسبت به اثرات مستقیم اقلام تعهدی و جریانات نقدی حساسیت معناداری نشان می دهد. بدین ترتیب هدف اصلیاین تحقیق بررسی اثرات مستقیم جریانات نقدی و اقلام تعهدی بر بازده سهام است.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir