توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله شناسایی عوامل موثر بر تجاری سازی تحقیقات دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور دارای 14 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله شناسایی عوامل موثر بر تجاری سازی تحقیقات دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله شناسایی عوامل موثر بر تجاری سازی تحقیقات دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله شناسایی عوامل موثر بر تجاری سازی تحقیقات دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور :



تعداد صفحات:14
چکیده:
امروزه رویکرد اکثر کشورها اقتصاد مبتنی بر دانایی یا همان اقتصاد دانش محور می‌باشد. در این رویکرد بهره‌گیری از نتایج تحقیقات دانشگاهی و تجاری‌سازی آن ها از اولویت‌های مهم محسوب می‌شود که با توجه به ماهیت فرآیند تجاری‌سازی دست‌یابی به این مهم نیازمند شناخت بیشتری از عوامل اثر گذار بر فرآیند تجاری‌سازی می‌باشد. هدف مقاله حاضر آن است که به ارائه مفاهیمی در خصوص تجاری‌سازی بپردازد. واهمیت و ضروریت این مهم را در عصر کنونی بیان کند، هم چنین در این تحقیق با بررسی تحقیقات استخراج و سپس با استفاده از روش تحلیل آماری این عوامل با ضریب اثرگذاری برتر به 17 عامل تقلیل یافت و در شش گروه اصلی شامل: عوامل نهادی، عوامل فردی، عوامل محیطی، عوامل سازمانی، عوامل دولتی، عوامل مالی دسته‌بندی شده‌اند. این عوامل گروه‌بندی شده الگوی مفهومی ارائه می‌دهد که به موجب آن می‌توان به حیطه‌ی عمل آوردن تحقیقات و پژوهش‌های دانشگاهی را بهبود بخشید و به تبعیت آن اوضاع صنعتی را ارتقا داد.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir