توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی اثرات گردشگری مذهبی بر وضعیت زندگی ساکنان مناطق محروم درجهت دستیابی به توسعه پایدار مطالعه موردی: شهرستان کهنوج دارای 12 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی اثرات گردشگری مذهبی بر وضعیت زندگی ساکنان مناطق محروم درجهت دستیابی به توسعه پایدار مطالعه موردی: شهرستان کهنوج  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی اثرات گردشگری مذهبی بر وضعیت زندگی ساکنان مناطق محروم درجهت دستیابی به توسعه پایدار مطالعه موردی: شهرستان کهنوج،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی اثرات گردشگری مذهبی بر وضعیت زندگی ساکنان مناطق محروم درجهت دستیابی به توسعه پایدار مطالعه موردی: شهرستان کهنوج :



تعداد صفحات:12
چکیده:
جاذبه‌های مذهبی، زیارتگاه‌ها و مکان‌های مقدس هر سال تعداد زیادی از گردشگران را به سوی خود جذب می‌کنند. بنابراین گردشگری مذهبی از نظر اقتصادی، معیشتی ، اجتماعی و زیستی دارای پیامدهای مثبت و منفی می‌باشد که به نوعی زندگی ساکنان مناطق محروم راتحت تأثیر قرار می‌دهد. هدف این پژوهش بررسی تغییر و تحولاتی است که در نتیجه‌ی توسعه‌ی گردشگری مذهبی در وضعیت زندگی ساکنان مناطق محروم به وجود می‌آید. جهت مطالعه این هدف از روش تحقیق کیفی استفاده شده است. بدین منظور با استفاده از فنون مصاحبه، مشاهده مشارکتی و بررسی اسناد و مدارک به گردآوری اطلاعات مورد نیاز پرداخته شده است. نمونه مورد استفاده برای تحلیل، خانوارهای ساکن در نقاط دارای جاذبه مذهبی در سطح شهرستان کهنوج واتقع در استان کرمان می‌باشند. نتایج تحقیق نشان می‌دهد که گردشگری مذهبی دارای نقاط قوت و ضعف بوده و تأثیرات اقتصادی، معیشتی، اجتماعی و زیست محیطی را در وضعیت زندگی ساکنان داشته است. بنابراین با توجه به اهمیت صنعت گردشگری کهنوج است،‌نیازمند نگاه مدیریتی و برنامه‌ریزی صحیح باتوجه به ویژگی‌های خاص زندگی ساکنان و فرهنگ حاکم بر زندگی آنان می‌باشد تا شاهد محیطی مناسب جهت جذب گردشگران مذهبی و رفع پیامدهای منفی ناشی از آن به منظور دستیابی به توسعه پایدار باشیم.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir