توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی طراحی مولد آدرس برای مدولاسیون چند وجهی مبتنی بر FPGA و پیکربندی آشکارساز چند وجهی interleaver مبتنی بر FSM دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی طراحی مولد آدرس برای مدولاسیون چند وجهی مبتنی بر FPGA و پیکربندی آشکارساز چند وجهی interleaver مبتنی بر FSM  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی طراحی مولد آدرس برای مدولاسیون چند وجهی مبتنی بر FPGA و پیکربندی آشکارساز چند وجهی interleaver مبتنی بر FSM،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی طراحی مولد آدرس برای مدولاسیون چند وجهی مبتنی بر FPGA و پیکربندی آشکارساز چند وجهی interleaver مبتنی بر FSM :



تعداد صفحات:10
چکیده:
فناوری بیسیم، یکی از سریعترین بخشهای در حال رشد صنعت ارتباطات مدرن است. استاندارد IEEE 802.16e که معمولا با نام وایمکس متحرک شناخته میشود،جدیدترین فناوری بیسیم برای دسترسی بیسیم باندپهن در مسافتهای طولانی است. مفهوم OFDM برای بالابردن سرعت انتقال اطلاعات و کاهش اثرات مخربی همچونتداخل نشان درونی ( ISI ) و تداخل کانال ورودی ( ICI)، در OFDM استفاده میشود. برای نسل بعدی سیستمهای بیسیم باندپهن هوا نقش واسط را ایفا میکند. در اینمقاله، روشی بر پایه ی ماشین حالت متناهی، برای مدل سازی مدارهای مولد نشانی آشکارساز چندوجهی وایمکس با استفاده از VHDL بر روی FPGA با تمامی نرخ کدها وبرنامه های استاندارد IEEE 802.16e ، معرفی شده است. روش ارائه شده کارکرد بهتری در فرکانسهای بالا دارد، و با کمترین میزان اتلاف سلولهای منطقی در مقایسه باروشهای مبتنی بر FPGA موجود، از نیم واروها استفاده می کند. در انتها آشکارسازی در سیستم وایمکس و مدلسازی سخت افزاری آن مورد بررسی قرار گرفته.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir