توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله شبیه سازی ترموسینیتیک مدل چندناحی های موتور اشتعال تراکمی مخلوط همگن با سوخت ترکیبی متان و دی متیل اتر دارای 14 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله شبیه سازی ترموسینیتیک مدل چندناحی های موتور اشتعال تراکمی مخلوط همگن با سوخت ترکیبی متان و دی متیل اتر  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله شبیه سازی ترموسینیتیک مدل چندناحی های موتور اشتعال تراکمی مخلوط همگن با سوخت ترکیبی متان و دی متیل اتر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله شبیه سازی ترموسینیتیک مدل چندناحی های موتور اشتعال تراکمی مخلوط همگن با سوخت ترکیبی متان و دی متیل اتر :



تعداد صفحات:14
چکیده:
موتور اشتعال تراکمی مخلوط همگن (HCCI) طرحی کارآمد از موتورهای احتراق داخلی جهت کاهش مصرف سوخت و دود خروجی می باشد. هدف این کار بررسی مدل چندناحیه ای با سینیتیک مفصل شیمیایی موتور اشتعال تراکمی مخلوط همگن است تا به بررسیشرایط کاری این موتور در ترکیب مختلف از سوخت دی متیل اتر و متان پرداخته شود. مدل گسترش یافته با 13 ناحیه و حل سینیتیکمفصل شیمیایی متان و دی متیل اتر، نشان از احتراق دو مرحله ای سوخت د یمتیل اتر دارد. مقایسه با نتایج تجربی نشان دهنده پیش بینیمناسب زمان شروع احتراق و الگوی فشار نیز دارد. پنج ترکیب مختلف که از د یمتیل اتر خالص تا متان خالص تغییر م یکند، برای مطالعهاثر سوخت ترکیبی انتخاب شده است. بررسی نشان داده است که در یک شرایط اولیه، متان خالص محترق نشده اما افزودن د یمتیل اترواکنش را به سمت شک لگیری احتراق پیش م یبرد. تغییرات مقدار د یمتیل اتر تغییرات چندانی در شروع احتراق ایجاد نمی کند اما به شدتقدرت خروجی را تغییر می دهد.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir