توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله مدیریت زمان و کار دارای 13 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مدیریت زمان و کار  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مدیریت زمان و کار،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مدیریت زمان و کار :



تعداد صفحات:13
چکیده:
توسعه مهارت های مدیریت زمان برای مقابله با چالشها وبرنامه های خاص هرانسانی به عنوان یک نیازفوری دربسیاری ازشرکت ها و سازمان ها دررقابته ای جهانی تغییرات سریع تکنولوژی و محیط به شمار میرود مهارت های مدیریت زمان به کارکنان و سازمان کمک می کند تا آنان کارایی و اثربخشی خویش را بهبود بخشند ازطرفی توسعه سریع فناوری و جهانی شدن نیز روندی ازرقابت های فشرده را نشان میدهد که وجود مدیریت زمان دراین محیطهای پیچیده ضروری به نظر می رسد ویژگیها و سبکهای میدریت زمان درفرهنگ سازی بهره وری کارکنان و درنهایت درموفقیت یاشکست تعیین کننده هستند یک مدیرباید توانایی هدایت برنامه ریزی اولویت بندی اهداف اصلی تفویض اختیارنظارت تشویق القاء کردن هماهنگی تسهیل درامور و پیشرو بودن درتغییر را داشته باشد و ویژگیهای رهبری خود و دیگران را بسط دهد و ازبرنامه ریزی مهارت های ارتباطی و سازمانی بهره جوید مدیریت زمان عنوان مهارتی است که به شماکمک میکند تمام کارهای خود را سروقت و به موقع انجام دهید و هیچگاه دچارکمبود زمان نشویداما بدست اوردن مهارت مدیریت زمان که فکر می کنم تک تک ما به شدت دنبال آن هستیم خیلی ساده نیست دراین مقاله مدیریت زمان را ازابعادمختلف شامل شناسایی واولویت بندی اهداف برنامه ریزی موانع و عوامل مزاحم زمان تفویض اختیاربرگزاری جلسات زمان های محدودی درمیانه فعالیت ها مرتب و منظم بودن وقایع کاهش اوقات انتظاربیهوده مورد بررسی قرار میدهیم

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir