مقاله عوامل تکنولوژیکی موثربرارتباطات الکترونیکی با مشتریان دارای 18 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله عوامل تکنولوژیکی موثربرارتباطات الکترونیکی با مشتریان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله عوامل تکنولوژیکی موثربرارتباطات الکترونیکی با مشتریان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
تعداد صفحات:18
چکیده:
ظهور فناوریهای نوین مانند فناوری اطلاعات تاثیر گسترده و شگرفی برابعادمختلف ارتباط با مشتری گذاشته است که یکی ازاین ابعاد ارتباط الکترونیکی با مشتری می باشد درحقیقت لزوم استفاده ازIT درمدیریت ارتباط با مشتری شناسایی صحیح و کامل مشتریان بطور خاص ونوع ارتباط ایشان با سازمان درفضای الکترونیک می باشد بدین منظور باید با شناخت وضعیت موجود و مطلوب e-crm تعیین فاصله ی بین این دو وضعیت و مسیردستیابی به وضعیت بهینه سرمایه گذاری مناسبی انجام داد لذا درین مطالعه کاربردهای اینترنت جهت بهتر شدن e-crm که درواقع همان عوامل تکنولوژیکی موثربرارتباط الکترونیکی با مشتری می باشد بررسی شده است این عوامل یاشاخص ها پس ازمرور 32 مقاله و مدل مختلف خارجی و داخلی استخراج گردید و 11 عامل اصلی شناسایی شد پست الکترونیک وب سایت تعاملی و بازاریابی اینترنتی به عنوان موثرترین عوامل شناخته شده اند که درواقع ملزم بودن ارتباط نزدیک با مشتری را یاداوری میکنند
برای دریافت اینجا کلیک کنید
تعداد کل پیام ها : 0