مقاله تاثیر متغیرهای جمعیت شناختی مشتریان بر میزان رضایت مشتریان در بانک انصار دارای 28 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله تاثیر متغیرهای جمعیت شناختی مشتریان بر میزان رضایت مشتریان در بانک انصار کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تاثیر متغیرهای جمعیت شناختی مشتریان بر میزان رضایت مشتریان در بانک انصار،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
تعداد صفحات:28
چکیده:
امروزه هیچ سازمان و شرکتی نیست که بدون توجه به نیازها و خواسته های مشتریان و جلب و حفظ رضایت مشتریان بتواند به موفقیت دست یابد و بتواند به حیات خود ادامه دهد.باتوجه به اهمیت رضایت مشتریانپژوهشی بهصورت توصیفی از نوع پیمایشیبه منظور بررسی رابطه بین متغیرهای جمعیت شناختی مشتریان و میزان رضایت مشتریان در بانک انصار انجام شد.جامعه آماری این پژوهش کلیه مشتریان بانک انصار در مشهد بودند و نمونه آماریاین پژوهش را 791 نفر از مشتریان بانک انصار تشکیل دادند که با استفاده از روش نمونه گیری تصادفی انتخاب شدند. ابزار گردآوری داده ها، پرسشنامه بوده که روایی محتوایی آن بعد از مطالعه پرسشنامه توسط اساتید راهنما و مشاور مورد تأیید قرار گرفت پایایی پرسشنامه نیز از طریق اجرای آزمایش بر روی 03 نفر از مشتریان تعیین شد.نتایج این پژوهش بین متغیرهای جنسیت، سابقه دریافت خدمات، شغل، تحصیلات مشتریان و میزان رضایت مشتریان بانک انصارارتباطی را تایید نکرد. اما بین متغیر سن مشتریان و میزان رضایت مشتریان بانک انصارارتباط معناداری تایید شد.
برای دریافت اینجا کلیک کنید
تعداد کل پیام ها : 0