توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی عوامل موثر بر پذیرش و عدم پذیرش مشتریان بانکداری همراه mobile banking در بانک اقتصاد نوین دارای 22 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی عوامل موثر بر پذیرش و عدم پذیرش مشتریان بانکداری همراه mobile banking در بانک اقتصاد نوین  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی عوامل موثر بر پذیرش و عدم پذیرش مشتریان بانکداری همراه mobile banking در بانک اقتصاد نوین،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی عوامل موثر بر پذیرش و عدم پذیرش مشتریان بانکداری همراه mobile banking در بانک اقتصاد نوین :



تعداد صفحات:22
چکیده:
در طول دو دهه اخیر پذیرش فناوری اطلاعات موضوع تحقیقات بسیاری بوده است. از این رو نظریه های مختلف،نگرش های جدیدی به پذیرش و استفاده از فناوری اطلاعات در ابعاد گوناگون ارایه کرده اند. در این پژوهش محقق برآن بودکه با توجه به مطالعات انجام شده در حوزه پذیرش فناوری مدلی مناسب را ارایه کرده و میزان اثربخشی آن را با توجه به خصوصیات خاص فرهنگی و اجتماعی کشور بسنجد.در این تحقیق که با عنوان بررسی عوامل موثر بر پذیرشبانکداری همراه از سوی مشتریان )مطالعه موردی بانک اقتصاد نوین بود عوامل موثر بر پذیرش و عدم پذیرش بانکداری همراه و رابطه آن ها با تمایل به استفاده از آن در آینده توسط مشتریان مورد بررسی و تحلیل قرارگرفت.جامعه آماری در این تحقیق شامل کلیه مشتریان شعب شمال بانک اقتصاد نوین در شهر تهران می باشند کهتجربه حداقل یک بار استفاده از موبایل بانک اقتصاد نوین را دارند.تحقیق انجام شده دارای 8 فرضیه اصلی بوده که براساس الگوی مفهومی تحقیق تدوین شده بودند. اطلاعات لازم در پژوهش حاضر با استفاده از روش های مطالعاتکتابخانهای شامل کتب، مقالات، مجلات، نیز استفاده از اینترنت، همچنین پرسشنامه که بر اساس پرسشنامه استاندارد خارجی تدوین شده بود، تهیه و روایی و پایایی آن مورد سنجش قرار گرفت، جمع آوری شد.تجزیه و تحلیل دادههایجمعآوری شده از طریق پرسشنامه در دو سطح تجزیه و تحلیل توصیفی و تجزیه و تحلیل استنباطی انجام گرفت.سطحتجزیه و تحلیل توصیفی شامل تجزیه و تحلیل توصیفی دادههای جمعیتشناختی)جنسیت، سن، میزان تحصیلات، درآمد ماهیانه، مدت استفاده از همراه بانک اقتصاد نوین و تجزیه و تحلیل توصیفی دادههای اختصاصی تحقیق)فراوانی، درصد فراوانی( بود و در سطح تجزیه و تحلیل استنباطی با استفاده از تحلیل عاملی تاییدی و مدل تحلیل مسیر جهت تأیید و یا رد فرضیه های تحقیق پرداخته شد. از جمله نتایج به دست آمده در تحقیقمی توان به مورد سودمندی درک شده و هنجار ذهنی اشاره نمود که به طور مثبتی با نگرش به استفاده از همراه بانک رابطه دارد. ولی سودمندی استفاده درک شده برای استفاده از موبایل بانک نقشی در پذیرش نداشته است

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir