توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تأثیر شست‌وشوی پایه ی زئولیت MFI (Si/Al =56) در زمان‌های مختلف با محلول NaOH در عملکرد کاتالیست به واکنش ریفرمینگ خشک متان دارای 12 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تأثیر شست‌وشوی پایه ی زئولیت MFI (Si/Al =56) در زمان‌های مختلف با محلول NaOH در عملکرد کاتالیست به واکنش ریفرمینگ خشک متان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تأثیر شست‌وشوی پایه ی زئولیت MFI (Si/Al =56) در زمان‌های مختلف با محلول NaOH در عملکرد کاتالیست به واکنش ریفرمینگ خشک متان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تأثیر شست‌وشوی پایه ی زئولیت MFI (Si/Al =56) در زمان‌های مختلف با محلول NaOH در عملکرد کاتالیست به واکنش ریفرمینگ خشک متان :



تعداد صفحات:12
چکیده:
زئولیت ها دارای قدرت اسیدی و سطح ویژه های متفاوت می‌باشد. پس در واکنش نیز پرمین که خشک متان انتظار می‌رود به عنوان پایه عملکردهای متفاوتی نیز داشته باشد. ده زئولیت MFI (Si/Al =56) با غلظت 0/05 از محلول NaOH در مدت آن 30 بنوید و 90 دقیقه در دمای 80 درجه سانتی‌گراد شست‌وشو داده می‌شود. کاتالیست LaNiO3/MFI از تو پیش سازنده نمک نیترات نیکول شش آب Ni(NO3)2.6H2O) من نیترات لانتان شش آبه (La(NO3)3.6H2O) در موضوع حلال اتانول و زئولیت MFI 30 شود و خود عمل کرده کاتالیست های به‌دست‌آمده در واکنش ریفرمینگ خشک متان برای تولید گاز سنجد در دمای 750 درجه سانتی‌گراد و نسبت‌های حجمی خوراک 3،3،4 برای He , CH4 ,CO2 مورد بررسی قرار گرفت. نتایج نشان داد MFI با نسبت Si/Al =56 توپ‌های مناسبی برای LaNiO3 است و شست‌وشوی زئولیت (پایه) باعث افت فعالیت کاتالیست می‌گردد. در صد وزنه‌های مختلف یعنی کل هفت در صد، 11%، 14% و 17% بر روی این پایه مورد بررسی قرار گرفت و بهترین عملکرد مربوط به کاتالیست نهادی 14% از نیکول بود.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir