توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تاثیر عوامل مدیریت ارتباط با مشتری بر عملکرد کسب وکارهای کوچک و متوسط دارای 12 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تاثیر عوامل مدیریت ارتباط با مشتری بر عملکرد کسب وکارهای کوچک و متوسط  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تاثیر عوامل مدیریت ارتباط با مشتری بر عملکرد کسب وکارهای کوچک و متوسط،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تاثیر عوامل مدیریت ارتباط با مشتری بر عملکرد کسب وکارهای کوچک و متوسط :



تعداد صفحات:12
چکیده:
از عوامل موفقیت یک کسب وکار کوچک و متوسط فراهم اوردن عوامل رضایت مشتری به عنوان عنصر کلیدی یک کسب و کار و بعد از آن افزایش درآمد و کاهش هزینه هامی باشد.مدیریت روابط مشتری از آن دسته فناوری های نوینی است که در زمینه حفظ مشتریان و تبدیل آنها به مشتریان وفادار نقش حیاتی ایفا میکند.برای پیاده سازی هرفناوری بدون داشتن زمینه مناسب پیاده سازی ،شکست در انتظار هر سازمانی خواهد بود.لذادر این تحقیق به ارائه الگویی مفید و کاربردی نائل شدیم تاضمن شناخت مهمترین عوامل مدیریت ارتباط با مشتری تاثیر آن را بر روی مهمترین عوامل عملکرد کسب کار نشان دهیم

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir