توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله پیش بینی ابعاد تعهدسازمانی بر اساس مولفه های سلامت روان (مطالعه موردی: معلمان زن مقطع ابتدایی پیرانشهر دارای 9 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله پیش بینی ابعاد تعهدسازمانی بر اساس مولفه های سلامت روان (مطالعه موردی: معلمان زن مقطع ابتدایی پیرانشهر  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله پیش بینی ابعاد تعهدسازمانی بر اساس مولفه های سلامت روان (مطالعه موردی: معلمان زن مقطع ابتدایی پیرانشهر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله پیش بینی ابعاد تعهدسازمانی بر اساس مولفه های سلامت روان (مطالعه موردی: معلمان زن مقطع ابتدایی پیرانشهر :



تعداد صفحات:9
چکیده:
پژوهش حاضر با هدف بررسی، رابطه بین مولفه های سلامت روان با ابعاد تعهد سازمانی در میان معلمان زن مقطع ابتدایی شهرستان پیرانشهر انجام شده است. با استفاده از روش تحقیق توصیفی از نوع همبستگی، 86 نفر از معلمان زن به صورت روش نمونه گیری تصادفی ساده انتخاب شدند. برای گردآوری داده های پژوهش از دو پرسشنامه سلامت روان گلدبرگ و هیلر(1979) و تعهد سازمانی می یر و آلن (1990) استفاده شده است. برای روایی پرسشنامه ها از متخصصان روان شناسی و علوم تربیتی بهره گرفته شده و برای سنجش میزان پایایی نیز از ضریب آلفای پرسشنامه سلامت روان 914/0= و پرسشنامه تعهد سازمانی 865/0 = بدست آمد. داده های تحقیق پس از جمع آوری بر اساس فرضیه های پژوهش و با استفاده از تحلیل ما نوا و تحلیل رگرسیون چندگانه تحلیل شدند. نتایج به دست آمده گویای آن است که: از بین مؤلفه های سلامت روان، اختلال کارکرد اجتماعی و اختلال افسردگی رابطه معنی داری با کل مولفه های تعهد سازمانی دارند. همچنین مؤلفه های اختلال نشانگان جسمانی و اختلال اضطراب و خواب رابطه پیش بینی کننده معنی دار با تعهد سازمانی دارند.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir