توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله کنترل و مانیتورینگ سرعت و گشتاور چرخاننده بلور و بوته در فرایند رشد بلور بر روی گراف با استفاده از ارتباط به روش Modbus وکارت PCI_GPAD1916 بر اساس برنامه نویسی Labview دارای 9 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله کنترل و مانیتورینگ سرعت و گشتاور چرخاننده بلور و بوته در فرایند رشد بلور بر روی گراف با استفاده از ارتباط به روش Modbus وکارت PCI_GPAD1916 بر اساس برنامه نویسی Labview  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله کنترل و مانیتورینگ سرعت و گشتاور چرخاننده بلور و بوته در فرایند رشد بلور بر روی گراف با استفاده از ارتباط به روش Modbus وکارت PCI_GPAD1916 بر اساس برنامه نویسی Labview،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله کنترل و مانیتورینگ سرعت و گشتاور چرخاننده بلور و بوته در فرایند رشد بلور بر روی گراف با استفاده از ارتباط به روش Modbus وکارت PCI_GPAD1916 بر اساس برنامه نویسی Labview :



تعداد صفحات:9
چکیده:
در این مقاله روش مناسبی جهت تبادل دیتا از لحاظ سرعت انتقال دیتا و فاصله Slave ها از Master ارائه می شود. کنترل سرعت و مانیتورینگ همزمان گشتاور سروو موتورها (5 عدد) با استفاده از نرم افزار Labview و ارتباط Master با Slave ها با استفاده از پروتکل ارتباطی Modbus انجام گرفت. با نوشتن برنامه ای و استفاده از توابع Labview جهت تبادل دیتا توسط پروتکل ارتباطی Modbus، نمایش وواقعه نگاری و ارتباط با دقت و سرعت بالا برقرار و بشکلی مسمئن، گشتاور، مانیتور گردید. در این روش، ابتدا فلوچارت برقراری ارتباط با درایور سروو موتورها و ارسال فرامین تحت پروتکل Modbus و دریافت مقادیر گشتاور بکمک کارت PCI_GPAD1916 و مانیتورینگ ایجاد شده و سپس بر اساس آن برنامه نویسی گرافیکی در محیط Labview انجام گرفت. از مزایای این روش، سرعت بالا و امکان تغییر نحوه فرمت ارسال (RTU یا ASCII) می باشد.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir