توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی عددی یک اتوبوس شهری به منظور طراحی نوین در بهبود آیرودینامیک و کاهش نیروی درگ آن دارای 9 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی عددی یک اتوبوس شهری به منظور طراحی نوین در بهبود آیرودینامیک و کاهش نیروی درگ آن  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی عددی یک اتوبوس شهری به منظور طراحی نوین در بهبود آیرودینامیک و کاهش نیروی درگ آن،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی عددی یک اتوبوس شهری به منظور طراحی نوین در بهبود آیرودینامیک و کاهش نیروی درگ آن :



تعداد صفحات:9
چکیده:
افزایش تقاضا برای خودروهایی با مصرف سوخت کمتر و دستار محیط زیست از موضوعات مهم در صنعت خودروسازی می باشد. یکی از مهمترین راه کارها برای رسیدن به هدف فوق کاهش درگ وسیله مورد نظر می باشد که از طریق بهبود آیرودینامیک میسر خواهد شد. از مطالعات قبلی مشخص شده است که 70 نیروی درگ به وجود آمده در خودروها به وسیله وجود ناحیه پرفشار در قسمت جلویی می باشد و 30 دیگر هم به دلیل ایجاد جریان اغتشاشی در پشت و نواحی کناری می باشد. پس تمرکز بر روی این دو ناحیه برای کاهش نیروی درگ در اولویت می باشند. در این مقاله طراحی نوینی ارائه شده که ناحیه جلویی و سقف به شکل خط جریان شده است، کف اتوبوس به صورت صاف در آمده، چرخ ها دارای پوشش آیرودینامیکی است، محفظه هواساز در داخل کابین جاسازی شده و طراحی آینه های بغل به شدت تغییر کرده اند. این شبیه سازی با استفاده از CFD و نرم افزار تجاری صورت گرفته، در نهایت ضریب درگ به مقدار 47% کاهش پیدا کرده است.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir