مقاله بررسی رابطه هوش هیجانی و تفکر خلاق با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی شهر خضری در سال تحصیلی 91_92 دارای 9 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی رابطه هوش هیجانی و تفکر خلاق با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی شهر خضری در سال تحصیلی 91_92 کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابطه هوش هیجانی و تفکر خلاق با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی شهر خضری در سال تحصیلی 91_92،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
تعداد صفحات:9
چکیده:
مطالعه حاضر با هدف بررسی رابطه هوش هیجانی و تفکر خلاق با پیشرفت تحصیلی انجام گردید. این مطالعه توصیفی ه- مبستگی برروی 651 دانش آموز دختر و پسر پایه پنجم ابتدایی شهر خضری که در سال تحصیلی 92- 6926 مشغول به تحصیل بودند و به روش سرشماری انتخاب شدند، انجام شد ب. رای جمع آوری داده ها از دو پرسش نامه ی هوش هیجانی برادبری گ- ریوز و تفکر خلاق عابدی استفاده شد. از معدل دانش آموزان به عنوان شاخص پیشرفت تحصیلی استفاده گردید. برای تحلیل داده ها از شاخص های آمار توصیفی، آزمون Tمستقل، ضریب همبستگی پیرسون و رگرسیون چند گانه و نرم افزار 9spssاستفاده شد. نتایج تحلیل ها نشان داد که بین هوش هیجانی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان همبستگی مثبت و معنی داری وجود ندارد، اما بین تفکر خلاق وپیشرفت تحصیلی رابطه مثبت و معنی دار بود r =1 / 10,p< 1/01 از بین مؤلفه های هوش هیجانی و تفکر خلاق، رابطه آگاهی اجتماعی r =2 / 91 ,p <0/01 و سیالی r =1 / 43,p< 1/01 ب ا پیشرفت تحصیلی معنی دار بود. در این پژوهش تفاوت معنی داری بین نمرات هوش هیجانی و تفکر خلاق دانش آموزان دختر و پسر یافت نشد
برای دریافت اینجا کلیک کنید
تعداد کل پیام ها : 0