توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 پیشرفت صنعت كشاورزی و آلودگی های محیط زیست دارای 69 صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد پیشرفت صنعت كشاورزی و آلودگی های محیط زیست  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

مقدمه
 
با پیشرفت صنعت كشاورزی در جوامع و بالا رفتن سطح بهداشت عمومی در جوامع مختلف میزان مصرف آب و به تبع آن میزان تولید فاضلاب افزایش یافته است پیشرفت صنعت كشاورزی وبالا رفتن سطح بهداشت عمومی یك مسئله خوشایند در جهان امروز است اما تولید فاضلاب و زائداتی كه در آن وجود دارد باعث نگرانی دولتها و مردم و سازمانهای بین المللی زیست محیطی شده است .
یكی از منابعی كه در معرض آلودگی ناشی از فاضلاب قرار دارد منابع آب می‌باشد آلودگیهای مختلف فیزكی ،شیمیایی و بیولوژیكی از طریق فاضلاب وارد آب می‌شوند و كیفیت آب را دچار كنترل می‌كنند . آب ارتباط مستقیمی با سلامت انسان دارد وآلوده كننده‌های مختلف موجود درآب اثرات نامطلوب بر روی سلامت انسان می‌گذارد كه گاهی اثرات جبران ناپذیر است .بنابراین قبل از تمییز فاضلاب در آب و محیط زیست  باید با توجه به ماهیت آنها ،مصارف پیش بینی شئه واستاندارهای زیست محیطی تصفیه های لازم بر روی آنها صورت گیرد تا ضمن حفظ كیفیت آنها سلامتی انسان نیز تأمین شود یكی از زائدات ناشی از فاضلابهای كشاورزی، صنعتی و امور دیگر تركیبات  آلی كلره می‌باشد .این تركیبات در طبقه بندی مواد زائد خطرناك قرار گرفته‌اند وبه دین كاربرد زیاد این موارد در صنعت كشاورزی و امور دیگر و با توجه به اثرات آنها بر سلامت انسان ومحیط زیست در سالهای اخیر توجه افزایش یابنده‌ای به این تركیبات شده است .این تركیبات دارای سمیت و مقاومت بالایی هستند و اثراتشان را از طریق مكانیسم عمل‌های مختلف نشان می‌دهند .تركیبات آلی كلره از طرق مختلف از جمله دفع زائدات صنعتی ودفع پسابهای كشاورزی به داخل آبها وارد می‌شوند و انسان به طریق غذا، آب واز طریق تماس مستقیم با این تركیبات مواجهه پیدا می‌كند. به دلایل گفته شده وجود این تركیبات در محیط زیست یك مسئله بغرنج زیست محیطی به شمار می‌رود. به همین دلیل باید به فكر چاره‌ای برای كم كردن این تركیبات در محیط زیست بود. مهمترین استراتژی در این مورد كاهش تولید این مواد در منبع می‌باشد و گزینه بعدتی تصفیه فاضلابهای حاوی این مواد برای كاهش آنها و رساندن مقدار آنها در حد استانداردهای زیست محیطی بین المللی می‌باشد. در این پروژه به نكاتی همچون كاربردها، راه های ورود اثرات و تصفیه‌های بعضی از این تركیبات بحث شده است.                
مهمترین تركیبات آلی كلره شامل موارد زیر می‌باشد

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir