توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی برهمکنش نیتروژن و زیادی بور در آب آبیاری بر رشد و ترکیب شیمیایی ذرت در دشت ارزوئیه استان کرمان دارای 6 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی برهمکنش نیتروژن و زیادی بور در آب آبیاری بر رشد و ترکیب شیمیایی ذرت در دشت ارزوئیه استان کرمان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی برهمکنش نیتروژن و زیادی بور در آب آبیاری بر رشد و ترکیب شیمیایی ذرت در دشت ارزوئیه استان کرمان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی برهمکنش نیتروژن و زیادی بور در آب آبیاری بر رشد و ترکیب شیمیایی ذرت در دشت ارزوئیه استان کرمان :



تعداد صفحات:6
چکیده:
این آزمایش گلدانی به منظور بررسی اثرات متقابل مقادیر مختلف نیتروژن و غلظتهای متفاوت بور در آب آبیاری بر رشد و غلظت نیتروژن بخش هوایی ذرت رقم 704، به صورت فاکتوریل در قالب طرح کاملا تصادفی و با سه تکرار در شهر سیرجان استان کرمان اجرا گردید . تیمارها شامل چهار سطح نیتروژن (0 ، 100، 200 و 400 میلی گرم در کیلوگرم خاک) و چهار سطح بور (آب آبیاری منطقه، 3/5، 7، 10/5 میلی گرم در لیتر به صورت اسید بوریک همراه با آبیاری). بود. نتایج نشان داد هم بیشترین مقدار وزن خشک و هم بالاترین غلظت نیتروژن بخش هوایی مربوط به تیمار 3/5 میلیگرم بور در لیتر آب آبیاری میباشد. بررسی برهمکنش نیتروژن و بور نیز نشان داد که کاربرد نیتروژن در غلظتهای پایینتر بور در آب آبیاری، نسبت به غلظت های بالاتر بور، اثر بیشتری در افزایش مقدار وزن تر بخش هوایی گیاه ذرت دارد.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir