توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله رهایش هدفمند داروی دوکسوروبیسین از نانو حامل های مغناطیسی دکستران اسپرمین عامل دار شده به پادتن HER2 برای درمان سرطان سینه دارای 8 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله رهایش هدفمند داروی دوکسوروبیسین از نانو حامل های مغناطیسی دکستران اسپرمین عامل دار شده به پادتن HER2 برای درمان سرطان سینه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله رهایش هدفمند داروی دوکسوروبیسین از نانو حامل های مغناطیسی دکستران اسپرمین عامل دار شده به پادتن HER2 برای درمان سرطان سینه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله رهایش هدفمند داروی دوکسوروبیسین از نانو حامل های مغناطیسی دکستران اسپرمین عامل دار شده به پادتن HER2 برای درمان سرطان سینه :



تعداد صفحات:8
چکیده:
کاهش اثرات سمی داروهای شیمی درمانی وعوارض جانبی داروهای ضد سرطان یکی از بزرگترین چالش های پژوهشگران داروسازی است. یکی از راهکارهای ساده برای این مشکل استفاده ازسامانه های نانوذره ای تشخیصی درمانی با استفاده از پادتن های تک دودمانی است. در این مطالعه نانوذرات مغناطیسی دکستران – اسپرمین با روش ژلی شدن یونی با استفاده ازمحلول سدیم تری پلی فسفات در حضور داروی دوکسوروبیسین تشکیل شدند سپس سطح نانوذرات با پادتن HER2 عامل دار شد.نانوذرات در نسبت های مختلف دارو به پلیمر تهیه شدند و میزان بارگذاری دارو، اندازه و بار سطحی ذرات در هرکدام از این شرایط مورد بررسی قرار گرفتند. میانگین اندازه هیدرودینامیکی ذرات که توسط دستگاه آنالیز اندازه ذرات اندازه گیری شد در بازه ی 134 – 62 نانومتر بود و بازده داروی به دام افتاده در نسبت بهینه معادل 58 % بود. نتایج به دست آمده نشانگر این است که نانو حامل های مغناطیسی دکستران اسپرمین عامل دار شده به پادتن HER2 ظرفیت بالایی برای بارگذاری دارو و پروفایل رهایش مناسبی برای دارورسانی هدفمند دارو های ضد سرطان دارند.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir