توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله حرکت ورای الگوی مدرن و واگشتی دیدگاه پست مدرن به سوی رویکرد نوفهمی از تغییرات فرا پارادایمی گشتاور تخیل براساس الگوهای پرکتیکال در نظام تعلیم وتربیت دارای 13 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله حرکت ورای الگوی مدرن و واگشتی دیدگاه پست مدرن به سوی رویکرد نوفهمی از تغییرات فرا پارادایمی گشتاور تخیل براساس الگوهای پرکتیکال در نظام تعلیم وتربیت  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله حرکت ورای الگوی مدرن و واگشتی دیدگاه پست مدرن به سوی رویکرد نوفهمی از تغییرات فرا پارادایمی گشتاور تخیل براساس الگوهای پرکتیکال در نظام تعلیم وتربیت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله حرکت ورای الگوی مدرن و واگشتی دیدگاه پست مدرن به سوی رویکرد نوفهمی از تغییرات فرا پارادایمی گشتاور تخیل براساس الگوهای پرکتیکال در نظام تعلیم وتربیت :



تعداد صفحات:13
چکیده:
ادراک، درک محسوسات است.درک معناها نعمتی است از سوی خداوند متعال که به هر یک از انسان ها بر مبنای ویژگی هایشان بخشیده شده است. زمان و مکان دو عنصر نامحدود فطری انسان اندکه در شکل گیری مقتضیات نقش مهمی دارند. به عبارتی قوانین ترافرازنده روی طبقه مفاهیم تاثیر می گذارند و درشرایطی که این طبقه مفاهیم خردناب را به وجودمی آورند قوه خیال انسان صحنه هایی راباز تولیدمی کند و توسط درک انسان به ادراک حسی می رسدکه همه این سلسله تشکیل صور مجاز توسط اصول خردناب ایجاد می شود. از دیدگاه اندیشمندان خردناب دائما درحال فریب دادن انسان می باشد. فهم نمادها به معنی کشف دانش از پیش موجود و جهان شمول نیست، بلکه به معنی تفسیر ساختن و تصرف احتمالات حرکتی است که خود را به اشکال گوناگون و غالبا مبهم نمایان می سازند. همان فهمی که درچرخه هرمنوتیکی روی می دهدو کار اصلی آن تولید معناست. برای تولید یک چرخه هرمنوتیکی بالقوه بارورشخص می بایست با نگرشی سخاوتمندانه به استقبال کنش ها برودو بدان یک حقیقت موقت اعطا کند.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir