توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی نقش نظام بانکداری الکترونیک در جذب مشتریان درسیستم بانکی کشور دارای 8 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی نقش نظام بانکداری الکترونیک در جذب مشتریان درسیستم بانکی کشور  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی نقش نظام بانکداری الکترونیک در جذب مشتریان درسیستم بانکی کشور،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی نقش نظام بانکداری الکترونیک در جذب مشتریان درسیستم بانکی کشور :



تعداد صفحات:8
چکیده:
هدف از تحقیق حاضر درک واثبات ارتباط معنادار بین بانکداری الکترونیک ومیل وجذب مشتریان در بانک های کشور ایران است.دراین تحقیق از نوع پیمایشی با استفاده ازمنابع وآمار واطلاعات بانکداری موجود ومربوط به نقش بانکداری وترغیب وتشویق سرمایه گذاران، مشتریان وذینفعان در این مهم ومیزان افزایش یا کاهش سود از این سو پرداخته شده است.بانکداری الکترونیک باتوجه به سهولتی که در مبادلات ومعاملات برای مشتریان بوجود آورده باعث جذب مشتریان درامر پس انداز انجام معاملات بصورت اینترنتی الکترونیکی شده .اما جنبه منفی این امر آن است هنوز اقلیت مردم ومشتریان بانک ها به انجام معاملات بصورت الکترونیکی بی اعتماد هستند. واین باعث کاهش میل ذینفعان به استفاده از بانکداری الکترونیک می شود.نتایج پژوهش حاکی از این است که با افزایش استفاده از بانکداری الکترونیک افزایش سرمایه گذاری را درپی خواهیم داشت وسپس افزایش سود برای مشتریان ودرنهایت جذب مشتریان که از اهداف عالیه نطام بانکی است

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir