توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی رابطه سرمایه اقتصادی و سرمایه فرهنگی با سبک زندگی مطلوب مورد مطالعه (دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی گچساران) دارای 25 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی رابطه سرمایه اقتصادی و سرمایه فرهنگی با سبک زندگی مطلوب مورد مطالعه (دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی گچساران)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابطه سرمایه اقتصادی و سرمایه فرهنگی با سبک زندگی مطلوب مورد مطالعه (دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی گچساران)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی رابطه سرمایه اقتصادی و سرمایه فرهنگی با سبک زندگی مطلوب مورد مطالعه (دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی گچساران) :



تعداد صفحات:25
چکیده:
این پژوهش به بررسی رابطه سرمایه اقتصادی و سرمایه فرهنگی با سبک زندگی مطلوب دانشجویان دانشگاه آزاداسلامی گچساران پرداخته است. روش تحقیق، پیمایش و ابزار گردآوری دادهها، پرسشنامه محقق ساخته بودهاند. جامعهآماری دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی گچساران در سال تحصیلی 94-93 است. تعداد دانشجویان این دانشگاه 5421 نفر بوده که حجم نمونه با توجه به جدول لین، 316 نفر برآورد شده است که جهت اطمینان به 350 نفر افزایش داده شد و درنهایت تعداد 341 پرسشنامه جمع آوری شد. نمونه ها با روش نمونه گیری تصادفی از نوع طبقه بندی متناسب با حجم جامعه انتخاب گردیدند. با توجه به مقدار ضریب همبستگی پیرسون (0248) و سطح معنی داری (sig=0.000) رابطه معنی داری بین سرمایه اقتصادی و سبک زندگی دانشجویان دانشگاه آزاد گچساران وجود دارد. با توجه به مقدار ضریب همبستگی پیرسون (R=0.300) و سطح معنی داری (sig=0.000) بین سرمایه فرهنگی و سبک زندگی مطلوب دانشجویان دانشگاه آزاد گچساران رابطه معنی داری وجود داشته است. همچنین بر اساس تحلیل رگرسیونی و با توجه به مقدار ضریب تعیین تعدیل شده (adj2R) در بین مجموع متغیرهای مستقل، متغیرهای سرمایه اقتصادی و سرمایه فرهنگی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی گچساران 19/9 درصد از تغییرات متغیر وابسته یعنی سبک زندگی مطلوب را تبیین کردهاند. همچنین سرمایه فرهنگی با 18/9 درصد بیشترین میزان قدرت تبیین را در بین متغیرهای مستقل برای کل دانشجویان داشته است.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir