مقاله بررسی جایگاه مشتریان با استفاده از تکنیک های تصمیم گیری چند معیاره و طبقه بندی هرم مشتریان وان رایج
برای سفارش پروژه بر روی دکمه خرید پروژه کلیک کنید
کد پروژه : 404386
قیمت قبلی : 18,400 تومان قیمت : 12,900 تومان
توجه : هدف ما در این سایت کمک به دانشجویان و دانش پژوهان برای بالا بردن بار علمی آنها می باشد پس لطفا نگران نباشید و با اطمینان خاطر خرید کنید
توضیحات
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی جایگاه مشتریان با استفاده از تکنیک های تصمیم گیری چند معیاره و طبقه بندی هرم مشتریان وان رایج دارای 24 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی جایگاه مشتریان با استفاده از تکنیک های تصمیم گیری چند معیاره و طبقه بندی هرم مشتریان وان رایج کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی جایگاه مشتریان با استفاده از تکنیک های تصمیم گیری چند معیاره و طبقه بندی هرم مشتریان وان رایج،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی جایگاه مشتریان با استفاده از تکنیک های تصمیم گیری چند معیاره و طبقه بندی هرم مشتریان وان رایج :
تعداد صفحات:24
چکیده:
مشتریان مهم ترین سرمایه شرکت ها هستند وآنها باید روابط با مشتریان خود را به عنوان فرصت در نظربگیرند. به منظور مدیریت ارتباطات با مشتریان، مدیران نیازمندبه داشتن سیستم بازاریابی ارتباطی هستند. در این نوع بازاریابی عامل اصلی در شناخت وبرقراری ارتباطات بلند مدت با مشتریان، ارزشی است که آنها برای سازمان دارند. بدون اولویت بندی مشتریان درامدهای به دست آمده از همه مشتریان یکسان به نظر خواهد رسید.در گذشته روش هایی برای تحلیل ارزش مشتریان ارائه شده که مبتنی بررگرسیون هوش مصنوعی و یاروش های پیجیده ریاضی می باشند. این روش ها به دلیل نیاز به دانش و نرم افزارهای پیچیده ریاضی به سختی در دنیای واقعی کاربرد دارند. بنابراین هدف این تحقیق اولویت بندی مشتریان با استفاده از تکنیک های تصمیم گیری چند معیاره می باشد. در گام اول درجه اهمیت یا وزن معیارها بااستفاده از تصمیم گیری گروهی و به کارگیری پرسشنامه مقایسه زوجی و روش برنامه ریزی ترجیحات فازی لگاریتمی بدست آمد وسپس تکنیک ویکور برای اولویت بندی مشتریان استفاده شد. در نهایت براساس روش طبقه بندی مشتریان وان رایج مشتریان درهرم مشتریان طبقه بندی گردیدند. در نتیجه این شرکت باید مشوق های مناسب و تخفیفات یا خدمات ویژه ای برای مشتریان با اولویت بالاتر در نظر بگیرد تا وفاداری آنها حفظ شود.
nx
در جامعه سنتی بخشی از استفاده کنندگان فضا (زنان ) به صورت محدود و تعریف شده در فضاهای شهری و معماری حضور مییافتند. با تبدیل جامعه سنتی به مدرن به ویژه در دهههای اخیر، حضور ...
بهینه سازی فرم بدنه
متخصصین دریایی و نیروی دریایی فعالیتههای زیادی برای افزایش راندمان شناورها، کاهش هزینه عملیات، و بهبود عملیاتهای دریایی انجام داده اند که اغلب ...
واترجت
این سیستم در ابتدا تنها برای شناورهایی کوچکی مناسب بود که نیاز به انجام مانور همراه با محدودیت آبخور نیز بودند. اما در سالهای اخیر از این سیستم برای شناورهای بزرگ ...
تعمیر و نگهداری
رشد خزه های دریایی و ذرات ریز بر بدنه کشتی باعث تغییر زبری شناور شده و باعث کاهش سرعت کشتی یا افزایش مصرف سوخت میگردد. نرخ رشد خزه ها و ذرات مولکولی به ...
نظرات مشتریان
سلام و خسنه نباشید اول بگم که سایت خوب و جامع و با امکانات خیلی خوبی دارید.. مهمتر اینکه کاربر رو بعد از خریدش رها نمیکنید و واقعا پاسخگو هستید. موفق باشید ممنون. امیر
تعداد کل پیام ها :