مقاله بررسی دلایل اضافه حفاری در احداث فضای زیرزمینی عمرانی مطالعه موردی:تونل ارتباطی شهرک علوی بندرعباس
برای سفارش پروژه بر روی دکمه خرید پروژه کلیک کنید
کد پروژه : 404396
قیمت قبلی : 18,400 تومان قیمت : 12,900 تومان
توجه : هدف ما در این سایت کمک به دانشجویان و دانش پژوهان برای بالا بردن بار علمی آنها می باشد پس لطفا نگران نباشید و با اطمینان خاطر خرید کنید
توضیحات
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی دلایل اضافه حفاری در احداث فضای زیرزمینی عمرانی مطالعه موردی:تونل ارتباطی شهرک علوی بندرعباس دارای 6 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی دلایل اضافه حفاری در احداث فضای زیرزمینی عمرانی مطالعه موردی:تونل ارتباطی شهرک علوی بندرعباس کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی دلایل اضافه حفاری در احداث فضای زیرزمینی عمرانی مطالعه موردی:تونل ارتباطی شهرک علوی بندرعباس،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی دلایل اضافه حفاری در احداث فضای زیرزمینی عمرانی مطالعه موردی:تونل ارتباطی شهرک علوی بندرعباس :
تعداد صفحات:6
چکیده:
در این مقاله با انجام مطالعه در تونل شهرک علوی استان هرمزگان درخصوص تاثیر ساختار زمین شناسی در اضافه حفاری تونل صحبت خواهد شد. بطورکلی سهم بزرگی از مقدار اضافه حفاری ناشی از شرایط زمین شناسی منطقه بوده و تاثیر دیگر پارامترها نیز در اولویت بعدی قراردارد. ثبت اطلاعات در متراژ های مختلف تونل قبل و بعد ازآتشباری نشان می دهد که بجهت خردشدگی سنگ پیرامون تونل و لزوم لق گیری سنگ، درصد قابل توجهی از اضافه حفاری ناشی از لق گیری است که این مورد وابستگی زیادی به سنگ محیط دارد. این نکته قابل بیان است که امتداد نامناسب لایه بندی سنگ منطقه نسبت به محور تونل و جهت داری آن از مشکلات اجرایی طرح بوده و حجم قابل توجی از اضافه حفاری تونل را به خود اختصاص می دهد.ل ذا اقدامات کنترلی در جهت جبران آن طی مراحل پیشرفت کار به عنوان گزینه نهایی شمرده شد مانند تقلیل خطای انسانی، کاهش صدمات ناشی از عقب زدگی موج انفجار چال های محیطی تونل، تکنیک و نوع گام حفاری و حتی چند مرحله ای شدن حفاری تونل، انجام تحکیمات همزان با حفاری تونل جهت جلوگیری از هوازدگی سنگ پیرامون تونل، تکنیک های خاص چالزنی از اقدامات کنترلی بوده و در این پژوهش به ان پرداخته شده است. لازم بذکر است جنس سنگ و ساختارهای زمین شناسی منطقه و طبقه بندی مهندسی توده سنگ بیان گر پتانسیل ریزش در متراژها بوده لذا ضرورت جبران هزینه های ناشی از پرکردن فضای حفاری غیر مجاز )هزینه های اجرای سیستم نگهداری تونل لاینینگ منجرب به تهیه این مورد مطالعاتی گردید تا بتوان بخشی از هزینه ها را تا حد ممکن کاهش داد.
nx
در جامعه سنتی بخشی از استفاده کنندگان فضا (زنان ) به صورت محدود و تعریف شده در فضاهای شهری و معماری حضور مییافتند. با تبدیل جامعه سنتی به مدرن به ویژه در دهههای اخیر، حضور ...
بهینه سازی فرم بدنه
متخصصین دریایی و نیروی دریایی فعالیتههای زیادی برای افزایش راندمان شناورها، کاهش هزینه عملیات، و بهبود عملیاتهای دریایی انجام داده اند که اغلب ...
واترجت
این سیستم در ابتدا تنها برای شناورهایی کوچکی مناسب بود که نیاز به انجام مانور همراه با محدودیت آبخور نیز بودند. اما در سالهای اخیر از این سیستم برای شناورهای بزرگ ...
تعمیر و نگهداری
رشد خزه های دریایی و ذرات ریز بر بدنه کشتی باعث تغییر زبری شناور شده و باعث کاهش سرعت کشتی یا افزایش مصرف سوخت میگردد. نرخ رشد خزه ها و ذرات مولکولی به ...
نظرات مشتریان
سلام و خسنه نباشید اول بگم که سایت خوب و جامع و با امکانات خیلی خوبی دارید.. مهمتر اینکه کاربر رو بعد از خریدش رها نمیکنید و واقعا پاسخگو هستید. موفق باشید ممنون. امیر
تعداد کل پیام ها :