توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله چالش های درختان بلوط زاگرس و ارائه راهکارهای اجرایی جهت بهبود عرصه های جنگلی (مطالعه موردی جنگلهای بلوط استان ایلام) دارای 13 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله چالش های درختان بلوط زاگرس و ارائه راهکارهای اجرایی جهت بهبود عرصه های جنگلی (مطالعه موردی جنگلهای بلوط استان ایلام)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله چالش های درختان بلوط زاگرس و ارائه راهکارهای اجرایی جهت بهبود عرصه های جنگلی (مطالعه موردی جنگلهای بلوط استان ایلام)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله چالش های درختان بلوط زاگرس و ارائه راهکارهای اجرایی جهت بهبود عرصه های جنگلی (مطالعه موردی جنگلهای بلوط استان ایلام) :



تعداد صفحات:13
چکیده:
کشور ایران با توجه به شرایط اقلیمی، توپوگرافی، موقعیت جغرافیایی و جنس خاکی که دارد به خودی خود آنچنان که باید دارای پوشش گیاهی و جنگلی غنی نمی باشد. ولی همین مقدار اندک اکوسیستم جنگلی که در اختیار کشور ما قرار دارد، بسیار ارزشمند و حیاتی است که امروزه نیازمند مدیریت و توجه ویزه مسئولان و مدیران کشوری جهت جلوگیری از تخریب بیش از حد و احیای مناطق آسیب دیده می باشد. در این پژوهش به بررسی و شناسایی مهمترین چالش های چند ساله گذشته درختان بلوط زاگرس در محدوده ی جغرافیایی استان ایلام پرداخته شده و در مورد هر کدام از این چالش ها مختصراً بحث شده است. همچنین از نقشه های توپوگرافی 1:50000 سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح و آمار ایستگاه های هواشناسی برای بررسی منطقه استفاده شده است، و در آخر راهکارهایی چند در جهت تثبیت و جلوگیری از تخریب این جنگلها ارائه شده است. به طور کلی در نتیجه گیری این تحقیق به نظر می رسد مهمترین عامل خشک شدن درختان بلوط در این استان همزمان با ورود ریزگردها به این منطقه آغاز شده که خشکسالی های همزمان تأثیر این چالش زیست محیطی را تشدید کرده اند. با توجه به بازدیدهای میدانی نگارنده، دامنه های غربی ارتفاعات در این استان بیشتر از دامنه شرقی در معرض خشکیده شدن قرار گرفته است که می تواند نتیجه تأثیر بیشتر ریزگردها بر دامنه غربی باشد که توسط بادهای غربی وارد این منطقه شده اند.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir